Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

In Rotterdam enkel nog de Sun. Helaas valt ie een beetje tegen, erg veel geel en qua contrast slecht afleesbaar.

Staan daar nu 3 reuzen dildo’s op de achtergrond? :joy:

Hoe dat zo?

1 like

Anything can be a dildo if you are brave enough…

Het zijn volgens mij ietwat uitvergrote Amsterdamse paaltjes.

4 likes

Geen idee, er is enorm veel vraag naar denk ik?

1 like

Misschien wel de beste band die ik van Ali heb. Heel soepel en na een week dragen geen enkel stofje.

14 likes

Kijk je uit voor apenpokken?

1 like

Nu ik een weekje rondkijk op internet en bij de winkel (kom regelmatig in 010) begin ik de Jupiter steeds meer te waarderen. Mooi rustig blijft het langst gewaardeerd denk ik en het contrast is ook goed (afleesbaarheid). Bruine lederen band staat 'm goed!

I see what you did there :smirk::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Maar als er wel voorraad is en de winkeliers ze alleen selectief willen verkopen, dan houden zij het hele scalpers gebeuren zelf in stand.

Er is te weinig voorraad, hier zijn ze naar mijn idee redelijk transparant over. Daarnaast geven ze ook aan dat het geen limited uitgaven is en dat er (uiteindelijk) genoeg koop kansen gaan zijn voor iedereen. Ik vind wachten ook vervelend maar gezien de berichten over bevoorrading vanuit swatch zelf zou ik persoonlijk niet “overbetalen”. Mijn inziens kunnen ze dan niet veel meer doen dan toch selectief te zijn en klanten informeren over het feit dat overbetalen niet nodig is gezien het geen limited uitgaven is.

Maargoed, ik heb natuurlijk makkelijk praten nu ik er één in de winkel heb kunnen kopen maar uiteindelijk zijn de personen die ze kopen voor de te hoge prijzen degene die het in stand houden.

🫣🫣🫣🫣🫣

4 likes

Ah, ik las hier juist regelmatig dat de winkeliers vaak eerst aangeven dat er niets op voorraad is en iets later (om onduidelijke reden) toch weer wel.

Zolang ze niet online te verkrijgen zijn en enkel in 010 en 020 is dat natuurlijk een onzinnig verhaal. Nederland mag dan geen heel groot land zijn maar voor veel mensen zijn beide steden te ver om de gok te wagen.

Die begrijp ik niet helemaal. Ze doelen hierop dat ze er naar streven om genoeg voorraad te genereren om iedereen, die dat wil, te voorzien van een horloge voor retail prijs. Ben het met je eens dat twee verkooppunten niet veel is en het, gezien de huidige voorraad situatie, een gok is. Maar als de voorraad straks wel op peil is bepaal je vervolgens zelf of je het waard vind om daar voor te reizen. Dat staat mijn inziens los van de beschikbaarheid.

Van wat ik heb gelezen hebben ze aangegeven dat ze het offline willen houden zodat meer mensen zich, na corona, weer naar de winkels gaan begeven. Weet niet goed wat ik daar van vind maar dat is weer een andere discussie.

Dat klopt maar logisch gezien blijft dat een fop verhaal. Als er toch voldoende zijn binnenkort start dan de online verkoop.

Ze produceren waarschijnlijk als een dolle, maar kunnen wereldwijd de vraag nog niet bijhouden. Ik zie het probleem niet hoor.

Het kan misschien even duren, maar uiteindelijk krijgt iedereen die het wil zo’n ding.

1 like

Tja… :roll_eyes:

Koop er eerst zelf één en oordeel. Mijn mening: objectief geen €250 waard maar ik vind 'm heel leuk en daarom toch gekocht en heb er geen seconde spijt van. Loopt prima en de chronograaf werkt ook goed.

Jouw toilet is in elk geval weer goed ontkalkt. :grin:

1 like

3-2-1 PB

Komt zeker goed terecht.

1 like