Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Zeker, de juiste forumspirit.
Bespaart een ander lid onnodig gedoe bij een “geselecteerde” Swatch store / premium bij een scalper.

2 likes

Ook in de gym doet ie het goed :muscle:

4 likes

Ondanks het plastic gehalte voelt het horloge niet zweterig, ook niet onder de originele band wat volgens mij een soort nylon is aan de binnenkant. Bio Ceramic voelt voor mij goed. Nog geen behoefte gekregen de band te wisselen…

Een verkooppunt elders zou zeker geen overbodige luxe zijn. Ik heb het geluk dat ik af en toe in Rotterdam moet zijn en dan uitstap bij het metrostation naast de swatch store.

Gewoon een stom verkoop praatje. Ze willen mensen waarschijnlijk naar hun winkels lokken en online verkoop kost hun waarschijnlijk meer dan verkoop in de winkels. Ze komen er nu mee weg omdat de vraag nog altijd groter is dan het aanbod. Heeft niks met corona of wat dan ook te maken.

1 like

In theorie zul je gelijk hebben maar als ik in Eindhoven woon ga ik toch geen 120km heen en weer rijden voor een Swatch die wil ik gewoon online kunnen bestellen.
Laat staan vanuit Maastricht of Groningen.

1 like

Nee met corona heeft het niks meer te maken. Iedereen leeft en winkelt weer gewoon als voor de hele crisis, gelukkig maar.
Het winkelen bij Swatch is een ervaring op zich, tussen de drammers en dreigers, niet normaal wat dat personeel dagelijks moet doorstaan.

1 like

Gaat flinke tijd duren vrees ik. Nu ruim 4 maanden op de markt en nog steeds heel druk voor de winkel, vooral in het weekend.

Swatch zegt omdat Corona voorbij is mensen naar winkels te willen bewegen. Dat is een onzin argument. Ze willen mensen naar hun winkel lokken omdat dat voor hun goedkoper is en er nog eens mensen in de swatch stores komen waar geen hond komt.

De situatie nu is al heel anders dan een paar maanden terug, het wordt steeds beter.

Ik hoop het, vooral voor het personeel. Echt aardige mensen. Ik heb nu de Moon en mijn vrouw de Venus. Na een uitgebreid praatje als normale mensen onder elkaar hebben ze ons deze horloges gewoon echt gegund. Ze gunnen het alle normale mensen en niet de scalpers en drammers en dreigers. Wat kunnen mensen zich asociaal gedragen om een horloge, niet normaal.

Ik wil nog de Jupiter en dan ben ik dik tevreden met 2 Moonswatches.

2 likes

Vanuit Maastricht is Dusseldorf of Brussel gewoon te doen, ik ga toch zeker niet hiervoor helemaal naar Rotterdam rijden :wink:

Dat is een onzin argument.

Ze willen mensen naar hun winkel lokken

:exploding_head:

Seiko-boy strikes again…

Btw en geheel offtopic, Forrest Hideout GWP al gevonden? Heb er eentje liggen.

Die van mij is nog heel :slightly_smiling_face:

6 likes

Mooi! Mercurius toch?

1 like

Mercury :wink:

Het is de reden waarom. Ze zeiden iets van om te vieren dat men nu weer kan shoppen in winkels na corona. Dat soort gezwam. De werkelijke reden zal wat anders dat hij nog enkel in de winkels te koop is en niet online. Maar goed, zo werkt marketing natuurlijk, zeggen dat ze vanwege financiele redenen niet online in de verkoop zijn verkoopt vast minder goed.

Ja. :+1:

1 like

Top actie hoor! Mocht iemand geen klik hebben met zijn Mars en hetzelfde willen doen, hoor ik t graag :pray:t4::heart:.

1 like

dat is nou de HF spirit, tof! Fijne zondag gewenst :grin:

2 likes

11 likes

Naast de moon in bezit van deze leuke mars :smiley:

14 likes