Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Tof met die rode band zo!

1 like

Ach mensen. The Real Deal is ook maar rommel hoor. Deze is 2,5 jaar oud. Kwam los bij het schoonwrijven na een dag dragen. Giga-mazzel dat ik het kreng thuis op de grond hoorde vallen. Als-ie weg was geweest, somewhere, had ik voor een volledige beurt op mogen draaien; want buiten garantie en tijdelijk niet waterdicht geweest, dus full-service. Denk niet dat je zomaar ergens een Speedmaster-pusher koopt.

Alweer gefixt, maar kon/moest dat wel zelf doen. Post nr. 21 in het huidige Speedmaster-draadje.

9 likes

Wat een geluk, een biokeramisch push knopje had je waarschijnlijk niet kunnen horen vallen.

6 likes

Wat een moeilijk woord voor plastic

2 likes

En ik heb het nog wel in het Nederlands vertaald :sweat_smile:

2 likes

Dankje :smiley:

was een probeerseltje en had deze al eeuwen in de banden bak liggen

1 like

Ik neem aan dat je de zaak ben uitgezet na deze opmerking.

3 likes

Is dit de Mission to Pluto? Vind hem er op jou foto mooier uitzien dan op de foto’s van Swatch zelf

3 likes

Dank, dit is idd de Pluto

2 likes

Hij lijkt me wat saai maar aan de andere kant verveelt dat waarschijnlijk minder op de langere termijn.
Heb nu Moon en wil er nog één bij …
De andere modellen zijn uitgesproken en leuk qua kleuren maar ben bang dat je daar snel op uitgekeken bent.
Saturnus zie ik steeds een boos gezicht in die zijn tong uitsteekt.

Jupiter is wel leuk om met gekleurde banden te combineren…

1 like

Linkje erbij gezocht want stiekem vind ik dat een hele knappe post van je :slight_smile: en de gemiddelde HF’er is te lui om hem op te zoeken.

2 likes

Het is 2/3 keramiek en 1/3 plastic met Castor olie als grondstof.

En het voelt als 100% goedkoop plastic.

2 likes

Mocht je uiteindelijk wél heimwee krijgen naar je Vostoks, dan wil ik best voor je MoonSwatch zorgen :wink:

1 like

Jupiter gescored in Rotterdam vanmiddag. De dames waren inderdaad mega gestresst, naar om te zien.

De Mercury (mijn nummer 1) was er voorlopig helemaal niet, de Moon was er waarschijnlijk pas in september weer.

Een Nato eraan gemaakt en helemaal happy met mn nieuwe zomer aanwinst.

6 likes

Als het nieuwtje eraf is ga ik gewoon weer wisselen met mijn andere horloges. Vostoks zijn nieuw ook vrij schaars nu.

Welk model heb je?

mercury

1 like

Ja dat zeggen ze maar of dat echt zo is….

Cool, die is echt mooi maar schaars… Ondanks dat alles goedkoop aanvoelt heb ik nauwelijks last van zweten, ook niet met de originele Velcro

1 like