Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Zwarte NATO staat 'm goed! Heel veel plezier ermee!

Als dat zo is in Rotterdam dan had ik één van de laatste vorige week…

Ik geloof niet dat hij echt schaars is, er werd mij verteld dat de mercury helemaal niet leverbaar zou zijn. Na een kort praatje werd er toch 1 gepakt voor me uit het magazijn, waar er nog veel meer lagen.

2 likes

Fantastisch horloge om op vakantie met de kids ook iets leuks bij je te hebben dat niet in de kluis hoeft.

6 likes

Ook heel mooie kleur, kon vorige week kiezen tussen Aarde en Maan, voor de laatste gekozen.

Precies nul minuten in de rij en voor de normale prijs.
Hoe leuk is dat!

21 likes

Dus niet in de Swatch Store begrijp ik… Mooie NA! Mercurius is één van de toppers. :switzerland:

1 like

Heb de Mercury weten te scoren in Rotterdam. Mocht helaas maar 1 kopen, ondanks dat we met zn tweeën waren.

13 likes

Klopt, 1 per klant (groep). Mooie NA!

Wel typisch dat ze vandaag hierboven bij de mede-HF’er aangaven dat die er voorlopig niet was, en jij hem in dezelfde winkel wel scoort :sweat_smile:. Geen pijl op te trekken dus maar wel hele toffe NA! Gaafste kleurcombi in mijn ogen

2 likes

Beetje wie je treft denk ik. Heb eerst praatje gemaakt over horloges, de hobby, zij over de ellende in de winkel enz. Mercurius zat niet in mijn top 3, de Maan wel. Was er niet maar het advies was in de middag terug te komen en toen was ie er wel. De volgende dag kwamen we voor mijn vrouw waar ze een Venus voor hadden.

Gelukkig zijn er veel kleuren combinaties :watch::slightly_smiling_face::earth_africa::ringer_planet:

En hier niet voor meer dan € 250,00 :joy:

1 like

Welke heb jij? :earth_africa::ringer_planet:

Geen een :joy:

2 likes

Neehoor ze was gewillig :innocent:

Het valt mij op de laatste tijd dat je Jupiter, Saturn en Earth wel voor rond de €300 kan krijgen via Vinted etc. De prijzen gaan dus idd wel al zakken.

Toevallig nog iemand die een Mercury over heeft of er eentje wil verkopen?

Vandaag de MoonSwatch mee naar kantoor en al twee collega’s spontaan aan mijn bureau gehad om hem te bekijken, waar van ik niet eens wist dat ze interesse hadden in horloges! Een andere collega vertelde dat haar zoon in de rij had gestaan er voor maar hem niet had kunnen bemachtigen. :grin:

1 like

Leuk hoor, prima service ook

10 likes

Rotterdam? Dan heb ik jou gezien / gesproken… Moest je ook pinnen omdat de pin defect was?