Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Zkrs!

1 like

Wuut ? :woozy_face:

2 likes

Hij is leuk maar niet bijzonder genoeg om naar een grote stad te rijden of in een rij te gaan staan o.i.d.
:sunny:

4 likes

Pin winkel defect, automaat aan de overkant werkte prima

1 like

OOoh de spanning oftie er dan nog wel igt als je terugkomt van het pinnen :slight_smile:
Ik ben in dubio … zal ik ook eens richting Rotterdam gaan of niet, maar volgens mij hebben veel meer meelezers dit.
Ik heb echt geen zin om met lege handen of een horgloge dat ik niet wil te komen staan.
Toch nog maar ff wachten.

2 likes


Ik mag meedoen! Heb via MP tegen een kleine premium een Sun kunnen scoren. Bewuste keuze. Mijn vrouw vond dit de leukste en ik was al een tijdje op zoek naar een ‘zonnig’ horloge met een gele wijzerplaat. Ik vind het ook wel grappig omdat alleen al door de kleur duidelijk is dat het plastic is, dus niet serieus, maar een soort karikatuur. Het witte velcrobandje gauw in de doos gelaten om de ‘set full’ te houden. Was denk ik ook heel besmettelijk, maar het draagt ook niet lekker. Ik heb via internet een goedkoop rubber bandje besteld. Draagt heerlijk, maar niet helemaal de goeie kleur. Ik kom vast nog wel een betere tegen. Ik wordt hier zelf echt vrolijk van, maar heb ook al voor de 2e maal in mijn leven (1e keer was voor een cheap Chinees skelet horloge!) een compliment voor mijn horloge gehad. Een collega merkte het op tijdens een Teams-meeting dankzij de opvallende kleur.

9 likes

Veel van die vinted aanbieders die redelijk goedkoop moonswatches aanbieden hebben NET een profiel aangemaakt, trekken vaak hun aanbod in (wat meestal betekend dat er buiten vinted gehandeld is) en plaatsen daarna (onder een ander profiel) hetzelfde item weer.
Dit ruikt naar oplichting.

3 likes

Zo hahaha dan was ik me toch bokito gegaan. Deal was al in kannen en kruiken nl…

Al met al een hele toffe ervaring. Ook leuk horloge voor de kleine gekocht op advies. Met een app die hem leert klok kijken

Ze hadden nog wel wat liggen. Geen mercury, mars meer geloof ik

1 like

Eens, oppassen. Zou alleen iets kopen van iemand die veel reviews heeft op Vinted, niet van nieuwe profielen die deze horloges aanbieden.

Knappe vent die 1 uit die box of zelfs de hele box meekrijgt, die zijn voor display ony.

Allesbehalve de Neptunes lijkt me.

Wilde net naar je bandje vragen. Maar als het niet helemaal de goede kleur is wacht ik nog even tot ik een andere voorbij zie komen. Mijne zit voorlopig op witte nato. Maar dat is wel heel besmettelijk.

Ik heb je een PB gestuurd. Gele nato is ook besmettelijk heb ik gemerkt, maar die (en een witte natuurlijk ook) kun je meewassen in de wasmachine!

1 like

Voor mijn echtgenote even op een lederen bandje gezet van €20. Veel comfortabeler…

Prima kwaliteit bandpennen van Swatch!


6 likes

Vandaag liepen wij in Turijn langs de swatch winkel, gewoon 30 man die voor de winkel hangt en een grote uitsmijter die ze buiten houdt….nog steeds gekkenhuis tov rotterdam of amsterdam…

1 like

Vinted prijzen zijn nog steeds absurd. Alles boven de €250 slaat nergens op. Vinted kopers bescherming kost je ook weer extra geld en gedoe.
Persoonlijk zou ik alleen via dit forum kopen als ik ver van Rotterdam of Amsterdam zou wonen.

Dat is wel heel veel geel! Ik heb het vermoeden dat een witte band 'm toch beter staat. Sun is een heel vrolijk zomers horloge. Inderdaad een opvallende verschijning. Veel plezier ermee!

Ik blijf de berichten volgen. Maar om idd voor jan met de korte achternaam naar Rotterdam te rijden gaat me toch even te ver.
Hoe graag ik er eentje ook wil hebben.

1 like


Lekker klokkie voor deze temperaturen!

4 likes

Klokkie? Is een echt horloge! Earth is erg mooi… Twijfel of ik 'm als 2e erbij wil. Heb je nog wat betere kwaliteit foto’s?