Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Snelscrollend door dit topic merk ik dat niemand de Uranus heeft. Hoezo? Wegens de Mission to Ur Anus? Zag bij toeval vandaag bij die Chinees Ali dat je er al 1 voor 20 euro kan kopen. Zonder doos. Zonde geld.

2 likes

present :point_up:t2:

10 likes

Alsjeblieft, is een prachtig horloge inderdaad. Veel positieve reacties en is mooier in het echt!

3 likes

Zojuist voor de Pluto een grijze 2-piece nato besteld! In navolging van Daan @Tulipan bij Esprit nato. Ben benieuwd!

2 likes

12 likes

Ben jij er nou 3x ingetrapt?
:stuck_out_tongue:
Dat is niet de bedoeling. Hayek gaf aan dat het niet hun doel is om er zoveel mogelijk te verkopen.

1 like

4x zelfs, de venus is er ook nog, bijna een volle pmd zak :slight_smile:

2 likes

Tof, ik twijfel over Jupiter, beetje saaie kleur naast mijn Moon. Maar met de juiste band wel leuk! Ben niet zo van veel kleuren, verveelt wellicht snel.

1 like

Jupiter viel in het echt best mee, vind hem eigenlijk leuker dan de moon. De rood/oranje accenten zijn voor mij kleur genoeg, met de juiste band zou je hem nog meer kunnen “opvrolijken”.

7 likes

Bedankt voor het posten van de duidelijke foto. Je hebt me overtuigd.

1 like

Zeker wel! Blijft een geweldige kleur!

9 likes

Geinig detail! Vast bij eenieder al bekend, maar ontdekte net een ‘S’ ih glaasje

8 likes

Yep, ook iets wat terugvoert naar hoe Omega het deed/doet op de Speedy. Mijn Seamaster 300 '57 60th anniversary heeft het op het saffierglas (en perfect uitgelijnd);

4 likes

Nee, nooit geweten! Mijn Moon heeft 'm ook maar je moet het maar weten…

1 like

Nieuw kleurtje:

Nieuw bandje:

16 likes

Ik heb nu een Pluto en een Mars, maar zou er graag nog een Mercury en een Uranus bij willen :+1:

6 likes

In Amsterdam geen voorraad

2 likes

Het is mij vorige week ook gelukt een Pluto te scoren en ik ben echt benieuwd hoe het staat met een mooie grijze band. Ik wordt trouwens ook steeds weer vrolijk van deze Nato.

13 likes

Mission to the Moon op een SLLS band

13 likes

Heel mooi! Ik wil ook naar leer maar wel iets dat lijkt op de originele Omega lederen band op de Speedmaster.

1 like