Leuk zeg! Ik heb dezelfde positieve ervaringen in die winkel. Ik had slechts één Atlantic vintage handopwinder uit de jaren 70 en die vonden ze echt heel leuk!
Inmiddels kennen ze me van gezicht. Als ik nu binnen loop zeggen ze wat ze hebben en dan besluit ik of ik er nog één bij wil. Afspraak is dat ik nergens meer om vraag omdat ze gek worden van die vragen…
Leuke horloges! Zijn ze qua kwaliteit ook echt de 250 euro waard? Ik zou graag een van de donkere modellen willen, blijven deze steeds op voorraad komen of zit er een limiet aan ? Ik heb overigens geen haast en zeker geen zin om astronomische bedragen neer te leggen
Ze dragen lekker. Met warm weer zweten ze niet. Originele bandje is redelijk te dragen maar uiteindelijk eraf gehaald. Heel goede kwaliteit bandpennen zitten erbij, standaard 20mm.
Horloge loopt er mooi op tijd, na 1 week nog geen seconde verschil gezien. Stopwatch werkt ook prima.
Is ie €250 waard? Ik denk het niet objectief gezien al is het quartz uurwerk goed. Maar het horloge is gewoon erg leuk! Daarom heb ik 'm toch gekocht en wellicht ga ik nog voor een 2e…