Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Leuk zeg! Ik heb dezelfde positieve ervaringen in die winkel. Ik had slechts één Atlantic vintage handopwinder uit de jaren 70 en die vonden ze echt heel leuk!

Inmiddels kennen ze me van gezicht. Als ik nu binnen loop zeggen ze wat ze hebben en dan besluit ik of ik er nog één bij wil. Afspraak is dat ik nergens meer om vraag omdat ze gek worden van die vragen…

1 like

Toffe combinaties!

1 like

Linkje? :grin:

Nice! :v:

1 like

Zwart doet het goed op de Mercury!

9 likes

Zeker! :ok_hand:

12 likes

Welke vinden jullie toffer?

4 likes

Welke vinden jullie toffer?

De Mercury, Moon, Mars, Neptune en de Uranus

4 likes

Gisteren in Las Vegas een Mercury gescoord :slight_smile:

En een Uranus (voor de vrouw :wink: )

@Haaky, welke rubberen strap heb jij?
De standaard strap is mij te kort…

9 likes

Staat hem inderdaad heel goed! Al staat grijs hem ook niet verkeerd

8 likes

Doe mij maar zwart, zonder suiker! :smiley:

2 likes

Leuke horloges! Zijn ze qua kwaliteit ook echt de 250 euro waard? Ik zou graag een van de donkere modellen willen, blijven deze steeds op voorraad komen of zit er een limiet aan ? Ik heb overigens geen haast en zeker geen zin om astronomische bedragen neer te leggen :crazy_face:

Sympathiek antwoord wel…
:sweat_smile:

3 likes

Ze dragen lekker. Met warm weer zweten ze niet. Originele bandje is redelijk te dragen maar uiteindelijk eraf gehaald. Heel goede kwaliteit bandpennen zitten erbij, standaard 20mm.
Horloge loopt er mooi op tijd, na 1 week nog geen seconde verschil gezien. Stopwatch werkt ook prima.
Is ie €250 waard? Ik denk het niet objectief gezien al is het quartz uurwerk goed. Maar het horloge is gewoon erg leuk! Daarom heb ik 'm toch gekocht en wellicht ga ik nog voor een 2e…

1 like

6 likes

Als mijn moonswatch na 5 jaar nog niet uitelkaar is gevallen, dan was hij mij die 250 zeker waard.

2 likes

Jupiter staat op mijn verlanglijstje als 2e naast mijn Moon. Mooie rustige kleuren maar wel echt Jupiter met de rode vlek accenten.

1 like

Het enige zorgen puntje is mogelijk krassen op het plastic glaasje. Overigens kun je altijd naar de Swatch Store om 'm te laten polijsten.

Geloof mij dat gebeurd enorm, maar kun je toch niets aan doen vrees ik…

1 like

Op Reddit las ik dat mensen dat ook zelf doen met Polywatch of zelfs tandpasta. Hoef je dus niet meteen terug naar een Swatch winkel. :slight_smile:

1 like