Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Heel tof dat zwarte bandje, heb je een link voor mij? Van de week richting Amsterdam, eens kijken hoe sociaal ik over kom :-).

1 like

Al die Ali bandjes zijn prima, maar gewoon originele Omega nato is toch ook wel lekker!

3 likes

Ik heb er (nog) geen zwarte band op maar een donker grijze. Waarschijnlijk hebben ze die ook in het zwart dus zal je de link even via een privé bericht sturen :grin:

In Rotterdam staat sowieso een leuke spontane jongedame met mooie krullen (en haar zusje werkt er ook) en een vrouw met kort haar en een hele gave bril… Gewoon daar even een compliment over geven (vrouwen houden van een compliment toch :wink:) en wie weet heb je geluk haha!

4 likes

Die man met het grijze baardje is ook super aardig.

1 like

Absoluut! Is ook echt een horlogeliefhebber zoals ik hem heb mee gemaakt.

1 like

In Amsterdam is geen liefhebber te vinden in de winkel. Nog niet vaak zulk slecht personeel meegemaakt

2 likes

Thanks voor de tip! Zie de pb wel binnenkomen :grin::ok_hand:

2 likes

Zoals @JayJayLookaLike al vertelde kan ik het beamen. Meiden zijn heerlijk enthousiast en die dame met het korte haar die kent haar klassiekers wel.
Ik droeg een body & soul en had dus nog 5 007 klassiekers bij me voor de batterij service en deze dame wist ze stuk voor stuk bij naam te noemen.
Ze kwam om de hoek toen ik werd gewezen door 1 van de dames op het huidige 007 Q horloge en ik de jonge dame wist te vertellen dat dit al de 2de uitgave was en verschilde van de eerste (die i.v.m. het uitstellen van de premiere van de James Bond film 2x is uitgegeven) toen wist de dame met het korte haar die toen om de hoek verscheen zo de uiterlijke verschillen op te noemen (dat wist ik dan niet meer zo uit mijn hoofd).
Dus een hoop enthousiasme en kennis hoor daar in Rotterdam, zo is trouwens ook mijn ervaring in Utrecht (daar ga ik meestal heen).

3 likes

Ik geloof dat het personeel daar wel leuk is hoor. Maar in amsterdam was echt een waardeloze ervaring. Ik was in Amsterdam afgelopen woensdag om een swatch voor mijn vriendin te kopen. Zo een grappig doorzichtig ding. (weet even niet meer hoe dit model heet)

Ik stapte de winkel in met 1 voet en toen schudde de verkoper al nee. Vervolgens liep hij meteen weer weg.

Ik was een beetje verbaasd ook omdat het andere personeel geen enkele interesse toonde en met elkaar stond te praten achter de toonbank.

Toen iemand eindelijk kwam helpen vertelde ik dat ik voor een ander horloge kwam en vroeg of mijn vriendin deze even mocht passen. Toen verwees hij ons naar de muur waar de modellen hingen. Toen liep hij vervolgens weer weg🤣

Ik wist niet wat mij overkwam zijn ook weer weg gelopen.

Mag niet klagen want heb zelf een moon en mars. Echter snap ik dat voor veel mensen de lol er zo snel af is. Ik kom daar nooit meer. Over Rotterdam hoor ik inderdaad veel leuke verhalen.

3 likes

Stap S&C eens binnen in Damsko en direct om een submariner vragen kijken hoe vriendelijk je dan geholpen wordt :slight_smile:

Er is een reden waarom ik liever naar Utrecht ga of liever überhaupt niet meer een winkel in ga in de randstad. Heb er langste deel van mijn leven gewoond (in diverste grote steden) maar wat een kut mentaliteit krijg je daar over het algemeen genomen (gelukkig veel uitzonderingen die de regel bevestigingen) als je dat vergelijkt met buiten de randstad. Of je nu in het noorden / oosten of zuiden een stadje in duikt men is er ZO-VEEL vriendelijker (over het algemeen en ook weer uitzonderingen daargelaten).

Ergo de mentaliteit in de grootste stad van Nederland strookt ook volledig hoe ik überhaupt daar over het algemeen behandelt wordt.
En om het nou niet al te negatief te maken, dit is een issue van grote steden in het algemeen dezelfde parallel kun je trekken in welgesteld ieder land ter wereld.

Ieder zijn ding, maar ik blijf wel lekker in de provincie, vind ik (mening) een stuk gezelliger :slight_smile:

4 likes

Het is natuurlijk ook wel een enorme schok voor het personeel. Een winkel waar echt geen hond kwam en nu ineens wel allemaal mensen komen. :scream:

1 like

Is de hype rond dit speelgoed nu nog niet gaan liggen? :put_litter_in_its_place:

2 likes

De shock is meer omdat er sinds de introductie van de Moonswatch zoveel ongemanierde mensen komen (diplomatiek uitgedrukt). Met eigen ogen gezien hoe onbeschoft sommigen zich daar gedragen.

1 like

Volgens mij is er op het HF ergens nog een Moonswatch mopper- en afzeik topic. Iets over “in de rij staan voor een Moonswatch”

Als je het niks vind sla dit leuke topic voor enthousiaste Moonswatch dragers dan gewoon lekker over…

7 likes

Ik las even wat slordig en dacht, wat, had hij 5007 horloges bij zich? :joy:

3 likes

Je hoeft het topic niet te lezen hè? Laat staan te reageren…
Je kan dit soort topics zelfs op negeren zetten als je het allemaal zo erg vind. Zie onderstaande afbeelding.
Ik zou het doen als ik jou was, zou een win-win situatie voor iedereen zijn

5 likes

Ah, daar is de volgende sneuneus die alleen even komt afzeiken in dit topic. :see_no_evil:

4 likes

Bedankt voor de tip, daar is het vast leuker dan hier :shushing_face:

De Moonswatch bezitters en liefhebbers hebben het prima naar de zin in dit topic. Ik draag mijn Moon al een aantal dagen met veel plezier.

3 likes

Mensen die gaan lopen haten op een forum voor liefhebbers, snappen er geen reet van.

5 likes