Ik heb een pols omtrek van 17,5 cm. Niets bijzonders, maar het deel met het oog is toch veel te kort voor mij. Ik vind het bandje niet oncomfortabel, maar best lelijk staan.
Ik heb ook 17,5 cm pols. Totale lengte is inderdaad goed maar de verhouding tussen de 2 delen helemaal verkeerd.
Wellicht ga ik nog een keer proberen te wisselen, korte deel boven…
Originele band is helemaal niet comfortabel. De randen zijn te hard waardoor die in je huid drukt en als je hem losser doet steekt die plastic ring uit. Zonde, want het idee was goed.
Ja het idee was een kopie van de Velcro band die de astronauten droegen en dat vind ik leuk, inclusief de kleuren en teksten erop.
Die plastic ring die niet meedraait op je pols is het grootste nadeel, verpest het comfort en uiterlijk.
Ze krassen, er vallen dingen af.
Echt heel bijzonder zijn ze niet maar het is wel leuk om er één te hebben
Wat valt eraf? Krassen heb je met meer merken, Vostok krast ook snel, Polywatch kan nog wel wat corrigeren wellicht.
Ik draag hem bijna niet dus bij mij geen krassen.
Wel al een paar keer wat over gelezen en dat de pushers breken.
Sommigen krijgen alles kapot. Ik heb al aardig wat zitten spelen met de stopwatch. Werkt nog steeds prima.
Ach ja misschien is het ook wel leuk om iets wat populair is een beetje af te kraken.
Ik vind hem leuk daar gaat het om.
Net geprobeerd met het kleine deel boven maar dat is helemaal niks. Wellicht moet ik 'm wat langere tijd “indragen” en 'm nog een kans geven… Vind 'm namelijk ook wel heel leuk.
Bandje is inderdaad redelijk soepel al maar dat plastic ringetje waar je de band door trekt draait moeizaam mee en staat steeds verkeerd gedraaid.
Ben wel benieuwd hoe lang zwemmen en douchen goed gaat, ik durf nog niet meer aan dan een regenbui…
Ik heb een sun en jupiter die eventueel weg kunnen mocht iemand interesse hebben.
Ik had via deze link aantal weken geleden het licht blauwe bandje besteld. Echter was deze niet passend bij het horloge en eerder turquoise/groen achtig. Vond daarnaast het bandje heel dun en sluiting niet zo mooi. Ondanks dat ze ontzettend goedkoop zijn zou ik nog even doorzoeken!
Damn, die heb ik ook besteld
De afgelopen maanden is er o.a. hier heel veel geschreven over zowel de Swatch x Omega MoonSwatch zelf, als over de beschikbaarheid (of gebrek daar aan) tot aan het personeel maar afkraken (terwijl de dames en heren daar ook gewoon hun werk doen en het allemaal zo goed en zo kwaad allemaal in goede banen proberen te leiden en het voor hun absoluut ook geen pretje is om constant nee te moeten verkopen en te maken te krijgen met kansloze scalpers die maar blijven doorgaan en blijven terugkomen)
Mijn ervaring is (met eigenlijk alles) dat je met geduld (Heb voor de Mission to Uranus op de dag van de release vanaf 23:45 uur in Amsterdam gestaan), vriendelijk en sociaal (Na een gezellig praatje over o.a. de MoonSwatch voor zowel de Mission to Mercury als de Mission to the Moon op een ‘lijst’ gezet) en soms ook met creativiteit en spontaniteit (Laat even in het midden hoe ik gewoon in de winkel aan de Mission to the Sun ben gekomen ) je de horloges gewoon kunt bemachtigen.
Ik ben er inmiddels al 5x ingetrapt (De Saturn uiteindelijk weer verkocht) en weet bijna zeker dat er nog minimaal 1 a 2 bij gaan komen… Waarom? Omdat ik ze oprecht leuk vind en omdat het kan!
Met alleen maar klagen over hoe slecht het allemaal wel niet geregeld is en het horloge maar gewoon afkraken (ondanks dat je het horloge zelf niet in je handen hebt gehad) kom je in ieder geval niet ver
Fijne (werk)week iedereen!
Helemaal met jou eens! Ik heb er pas één en wellicht blijft het daar ook bij. Niet omdat ik de Moonswatch niet leuk vind maar omdat er nog zoveel ander leuks is. Wellicht ooit nog een Jupiter…
Bedankt voor jouw mooie verhaal. Het winkel personeel in de Swatch Store verdient alle steun en lof!
Die mercury op zwart rubber is wel gaaf zeg. Snel even doen hier.