Je moet passie niet verwarren met realiteitszin. Ik rij gisteren 6 uur voor een doosje bier van 125 euro. Passie is een schitterend iets wat je moet koesteren!! @anon48992708EV toffe aankoop. Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk de leukste band/rubber/tropic combinatie is!
Edit: welke ik uiteraard zelf ga drinken (delen met mede liefhebbers. Resell/secundairy is voor mensen die anders in de hobby zitten dan ik
Nee voor mij niet. Je lijkt wel een wanhopige bedelaar die staat te smeken om iets te hebben. Vroeger ook in de retail gewerkt en vond het ook altijd triest hoe mensen zich gedroegen in de sale etc.
Waarom niet? Het doet mij toch vooral denken aan hoe wij vroeger een hele nacht voor concertkaarten voor een vvv stonden, dat was altijd al een leuke beleving op zichzelf. En als je aan het eind voldaan,en met het horloge huiswaarts gaat, voegt dat alleen maar toe aan het plezier en de beleving imho.
Welnee. Is een hype. Voor speculanten, eventjes, maar voor serieuze horlogeliefhebbers totaal oninteressant (en terecht).
Als product te weinig duurzaam, want batterij, kunststof en praktisch wegwerp.
Ik heb gehoord dat de Lidl boerderij-mini’s gelimiteerd zijn, overigens…
Los daarvan: alle begrip als je in de rij hebt gelegen. Heb je voor 250€ een blijvende herinnering waar een sterrendiner niet tegenop kan (qua houdbaarheidsdatum).
Ik heb vorige week een uur lang achter een stomme computer gezeten voor kaarten voor de Stones. Dan heeft de hele nacht voor een winkel met gelijkgestemden de voorkeur!