Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Je moet passie niet verwarren met realiteitszin. Ik rij gisteren 6 uur voor een doosje bier van 125 euro. Passie is een schitterend iets wat je moet koesteren!!
@anon48992708EV toffe aankoop. Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk de leukste band/rubber/tropic combinatie is!

Edit: welke ik uiteraard zelf ga drinken (delen met mede liefhebbers. Resell/secundairy is voor mensen die anders in de hobby zitten dan ik

6 likes

Ik spreek je over 3 maanden :wink:

2 likes

Nee voor mij niet. Je lijkt wel een wanhopige bedelaar die staat te smeken om iets te hebben. Vroeger ook in de retail gewerkt en vond het ook altijd triest hoe mensen zich gedroegen in de sale etc.

2 likes

Heb je hem onderweg terug opgedronken? :beer:

Waarom niet? Het doet mij toch vooral denken aan hoe wij vroeger een hele nacht voor concertkaarten voor een vvv stonden, dat was altijd al een leuke beleving op zichzelf. En als je aan het eind voldaan,en met het horloge huiswaarts gaat, voegt dat alleen maar toe aan het plezier en de beleving imho.

7 likes

Welnee. Is een hype. Voor speculanten, eventjes, maar voor serieuze horlogeliefhebbers totaal oninteressant (en terecht).

Als product te weinig duurzaam, want batterij, kunststof en praktisch wegwerp.

Ik heb gehoord dat de Lidl boerderij-mini’s gelimiteerd zijn, overigens…

Los daarvan: alle begrip als je in de rij hebt gelegen. Heb je voor 250€ een blijvende herinnering waar een sterrendiner niet tegenop kan (qua houdbaarheidsdatum).

6 likes

heb ik ook nooit gedaan. En zeker nu als volwassene zo urenlang in de rij staan zou ik nooit doen. Ik vind dit echt een voorbeeld van schapengedrag.

1 like

Daarom heet ik ook Mr_Broke.

13 likes

Pff. Wat een gezeur begint t te worden. Nu gaat het ook al over Swatch en geld…. liefhebberij ten top. Wat een drukte om niets

1 like

Hopla, Neptunus op blauw rubber.

113 likes

Ontzettend gave combinatie! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Schrödinger bedoel je :thinking:

5 likes

Ik ga vlaggen. Je moet kappen met posten :blue_heart:

11 likes

Natuurlijk is het geen Omega, maar een Swatch.

Het is een grappig horloge met een vette knipoog naar de Speedmaster Professional waarvoor je niet de hoofdprijs betaalt.

Bovendien is het natuurlijk een leuke marketingstunt.

1 like

Knaller! Gave combi :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik heb ook een Swatch :popcorn:

Ja mag ik ook even, in het Swatch Only topic is niks te beleven.

5 likes

Skere rommel. Tsss.

Jij bent natuurlijk de autoriteit als het gaat om wie een echte horlogeliefhebber is en wie niet. :face_with_raised_eyebrow: :roll_eyes:

4 likes

Ik heb vorige week een uur lang achter een stomme computer gezeten voor kaarten voor de Stones. Dan heeft de hele nacht voor een winkel met gelijkgestemden de voorkeur! :grin:

Ik zie de lol er wel van in! :+1:

3 likes

Dan reed dat doosje hard, of jij langzaam.

Is dat niet gewoon online te bestellen dan?

2 likes