Als je zo nu nuchter bent, zou je misschien ook ergens anders kunnen gaan klagen dan in het MoonSwatch topic over MoonSwatches? Of beter zelfs, niet over klagen als het je toch niks doet en gewoon aan je voorbij laten gaan?
Weet je niet.
Ja dat geloof ik zeker weten absoluut 100%
Afhankelijk van wij als mensen. Wij bepalen het. Onze hebberigheid zorgt voor die belachelijk prijzen. Als iedereen nou gewoon eeeeem normaal doet vdorie dan zorgen we voor de prijsverlaging waar we op staan te wachten
Jongens hou je aub even in iedereen. Ik wil niet dat dit topic word gesloten. Alweer. Hou je rust man.
Een stalen speedmaster stond nog wel es op mn to have list, maar dat is bij mij nu wel van de baan.
Dan neem ik wel es n plastieken officiele fake van 250eu.
Ik had al moeite met de unlimited limiteds politiek van omega.
ALS ze echt niet ongelimiteerd beschikbaar worden en echt voor 2-4-6-… x retail blijvengaan heeft omega echt n probleem. En niet enkel omega maar de ganse luxe horloge industrie.
Dan zouden idd beter zoals iemand hier zei ook “echte” omega varianten in de kleuren uitbrengen. Dat zou pas geniaal zijn.
Maar goed, misschien is het gewoon n grappige hype en hebben eigenaars er plezier mee, met voor de aanschuivers n schitterend verhaal/avontuur.
Verder: toffe kleuren, ik vind t dan raar dat mensen voor de zwarte/grijze gaan.
Dit!
Grappig om te lezen hoe er een aantal over elkaar heen buitelen om het maar als een plastic wegwerpprul neer te zetten!
Ik vind de samenwerking leuk, juist omdat het niet zo voor de hand ligt!
En als je ziet dat over de hele wereld mensen voor de winkels staan/zitten/slapen, en dat zelfs op HF in een paar dagen meerdere topics zijn dicht gevlagd, kun je op zijn minst zeggen dat het nogal wat teweeg brengt!
Ik denk dat het voor beide merken goed is.
Volgens mij was Schopenhauer een man , je bedoelde denk ik Schrõdinger, ook een man maar wel degene die de kat in de doos stopte.
Het valt mij echt weer op wat een zure pruimen wij soms hier op het forum hebben. Alles altijd zo serieus.
Ik blijf ondertussen gewoon lekker doorgenieten van mijn €250 “plastic piece of shit” Swatch
Iets word heel groot gemaakt, wat in geen enkele verhouding staat tot het gebodene.
Het irriteert ook dat door zoiets weer het slechtste in de mens naar boven word gehaald. De greed, de hebzucht van het willen verdienen door schaarste die er eigenlijk niet is. We zitten ons met zijn allen dood te ergeren aan de marktwerking van Rolex (so be it) maar we staan er bij en kijken er na en doen zelfs mee door mee te gaan in de volgende hype. Dit heeft toch helemaal niets meer met horloge liefhebberij te maken? Maar goed dit is slechts mijn mening. Ik gun het iedereen die oprecht blij word van dit project. Over 2 weken daalt de realiteit weer in en dan snapt niemand waarom die nou zo lyrisch werd van dit prulletje
3x nee
Eens!
Twee verschillende meningen in 1 topic wordt hier niet getolereerd
Zo wil ik m ook!
Mooie combinatie
Maar als ze niet te bestellen zijn ook OK
De hype is echt lachwekkend daarentegen
Ik denk dat je het mis hebt.
Sterker. Ik hoop het ook, anders is er een groot probleem voor omega. Bij dit soort hoge bedragen voor een swatch krijgen ze gegarandeerd een probleem met de verkoop van de normale versies speedy.
Maar goed. Je had het eerder over al zouden ze deze met een miljoen per jaar produceren dan nog blijft de vraag hoog.
Dat kan ik volgen, echter ik denk dat ze deze met meer dan een miljoen per jaar gaan produceren. Het is immers een swatch. En die stopt na 4 jaar met werken. En dan willen we weer een nieuwe. Etc etc.
Ze zouden gek zijn als ze ze niet vol in productie nemen! Of te wel dief van eigen portemonnee
Tuurlijk. What a mistake to make.
Ik zit met een kanjer van een kater. Is dat een geldig excuus?
Dit zijn allemaal vraagprijzen, ik vraag me serieus af of er ook maar 1 voor meer dan 750 van de hand is gegaan. En dat je 500 betaalt snap ik wel, want dan koop je voor 250 euro iets van 8 uur wachttijd af.
Ja dan hebben ze maar 250 betaald, dus het is niet zo dat ze veel schade hebben geleden…
Zou ik niet eens doen voor een rolex hulk. Jezus mensen hebben jullie geen eigenwaarde? 10 uur wachten voor een horloge in de rij? Get real…
Ik zou het ook niet doen
Tenzij…
Het met vrienden/bekenden is, hapje er bij, drankje, liefst een haardvuurtje (kan natuurlijk niet in de stad), je begrijpt waar ik heen wil: hrt heeft wel een bepaald charme. Zo een ‘missie’.
Het is net vissen (wat ik (anders dan vanaf een boot) ook niet tot mijn hobbies reken).
Anyway: ik snap dat het mensen kan aantrekken.