Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ik ga je even overbieden denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wat een leuke release al niet te weeg brengt! Ik volg het al sinds gisteren met meer dan grote verbazing :exploding_head:

5 likes

Die kon nog wat Nederlands.
De mijne snapte niet eens dat MP biedingen automatisch Nederlands maakt:

57 likes

Dat mag ik hopen, dan kan ik eindelijk een Ed White kopen voor 5000 euro :grinning:.

3 likes

Neeeeeee, dan ben ik hem kwijt :joy::joy:

1 like

Voor wat mensen nu betalen, kunnen ze gewoon bijna een echte halen :joy::joy: wat een gekke wereld. Mensen leeeeeven op de hype.
Maargoed zo is het altijd al geweest.!

2 likes

Precies, ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, ik wil ze alle 11. De Lidl boederijmini’s heb ik al compleet…

2 likes

Wiens verwachtingen zijn dat? Ik heb ook iemand gehoord die het tegenovergestelde verwacht. En ik kan mij ook voorstellen dat de speedmaster veel bekender wordt. Waarmee “de echte” populairder wordt.

4 likes

Mooi! Welke band is dat?

Gr. Marc

Nou, ik wilde mijn Omega Speedmaster verkopen, maar omdat ik nu de MoonSwatch heb kunnen bemachtigen wil ik de mijn Moonwatch niet meer kwijt. Voor mij is de Speedmaster dus extra tof geworden door deze colab. Maargoed, heb net begrepen dat ik geen

ben.

8 likes

Ik krijg korting!

13 likes

:thinking:

Je hebt zeker hier nog nooit van gehoord :arrow_down:

5 likes

Ja rare move van Omega om dit uit te brengen. Hiermee helpen ze natuurlijk eigenhandig het imago van de Speedmaster om zeep. Mensen die droomden van een echte Speedmaster kunnen er nu gewoon voor 250,- één bemachtigen. Niemand gaat dan nog 7000,- neerleggen voor een echte.

Kijk maar naar Porsche. Daar hebben ze ook zoiets gedaan door een plastic 911 uit te brengen. Zit natuurlijk geen echte 911 motor in etc. Maar toch, wie koopt er nou nog een echte 911 als je voor een paar honderd al zoiets hebt. :wink:

7 likes

Je bent sowieso geen meervoud! :wink: - ik zeg niet dat iemand geen liefhebber is, ik stel vooral dat het speculeren met Swatches m.i. niet echt past bij wat hier als liefhebberij wordt gezien.

En vergeet mijn tip met de boerderij-mini’s niet!

3 likes

Ik was echt overtuigd dat ik de Pluto zou kopen maar deze is ook wel heel tof!

1 like

Experts op FB , met glazen bol uiteraard :grin:

1 like

Bouwen ze jaaaaren aan een imago en gooien ze t maar zo te grabbel.
Net als Mercedes-Benz. Tegenwoordig koop je dan ook Renault…alsjeblieft zeg.

Ik prefereer n echte mét ziel!

12 likes

Wat staan die subdials van de echte eigenlijk raar dicht bij elkaar he. Hebben ze bij die swatch toch beter gedaan!

10 likes