Ja, als jij nu ook nog de echte speedmaster blijft dragen, blijft er natuurlijk helemaal niets meer van het merk over.

Canvas Split Uhrenarmbänder
Super anschmiegsames und megacomfy Baumwoll Strap mit matte oder pvd gestrahlter Hardware.
Ja, als jij nu ook nog de echte speedmaster blijft dragen, blijft er natuurlijk helemaal niets meer van het merk over.
Oh jeetje…
Ik laat de haters voor wat het is.
Het was een episch en tevens traumatische avontuur, dat ik later nog van mij af zal schrijven.
Nu genieten…
Sowieso al erg genoten van deze topics!
Proficiat aan ieder die de strijd is aangegaan en er een heeft
Vind zelf de Moon, Mercury en Pluto (blijkbaar minder geliefd?) het vetste. Neptunus of misschien Sun of Mars ook nog. Die bruine zeggen me minder, mss anders irl.
De Earth lijkt haast niemand te willen…
De lichtblauwe noemen ze nu ook al Tiffany… nu gaan we echt Moonen qua prijzen
Het was een episch en tevens traumatische avontuur, dat ik later nog van mij af zal schrijven.
Gaat het wel goed met je? Drink je genoeg water…? Neem wat slaap man.
Lijkt @HorlogeOpa ‘s hand wel.
Iemand die weet waar je een goede 2-piece canvas bandje kan kopen? Ik vind de haveston bandjes erg mooi maar die gaan onder de horloge kast door en de moonswatch is al redelijk dik.
Ik denk dat canvas erg mooi staat bij deze horloges. De combinatie van plastic en leer vind ik wat minder
Super anschmiegsames und megacomfy Baumwoll Strap mit matte oder pvd gestrahlter Hardware.
Weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar dit heeft niks met geen eigenwaarde te maken @Ady.
Nog niet eens zo heel lang gelden kon je alleen maar op deze manier bijvoorbeeld concertkaarten en voetbalkaartjes halen.
En ieder zo zijn ding toch? De 1 doet het voor sneakers, de ander voor een PS5.
En de hele nacht of F5 van je PC drukken omdat je de nieuwste sneakers wilt komt redelijk op hetzelfde neer hè… Alleen dan digitaal
Staat nu eentje op C24 te koop voor 10.000. Een officiële handelaar, niet eens een particulier. Hoe…hoe?
Mooie omega, man, staat m goed op nato
Wat staan die subdials van de echte eigenlijk raar dicht bij elkaar he. Hebben ze bij die swatch toch beter gedaan!
Voor mij is het juist andersom.
Gaat het wel goed met je? Drink je genoeg water…? Neem wat slaap man.
Als ik het hele verhaal heb uitgelegd zal je begrijpen wat er traumatisch aan was.
Als ik het hele verhaal heb uitgelegd zal je begrijpen wat er traumatisch aan was.
12u lang alleen tegen de gevel van de Swatch store aan kunnen pissen? Of?
Je hebt zeker hier nog nooit van gehoord
Jawel, dat zeggen ze altijd als mijn vliegtuig te laat is
Ik vertoef toch al heel wat jaren hier op het forum, maar dat een horloge zoveel discussie teweeg brengt heb ik nog niet eerder meegemaakt . Ik vind het trouwens wel een geinig ding
Ik heb zo’n Mercedes-Renault. Rijdt lekker