Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Jeetje! Ze smelten in de zon!

2 likes

Niet zo in de slachtofferrol :wink: iedereen hiero weet wel dat je een serieuze liefhebber bent. Ongetwijfeld ook vanuit dat perspectief de MoonSwatch gekocht. Maar face it de hype is er omdat de massa een nieuwe cashcow wil binnenhengelen.

Ondertussen is het gewoon een nieuwe fools game in wording.

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck: schitterend toch, deze is mijn favoriet denk ik

1 like

ja mooi!!!

1 like

Leuk! Maar … Pics or it didn’t happen.

Cashcow? Eenmalig een paar meijer verdienen aan een horloge waar je 10 uur voor hebt moeten strijden is geen cashcow gok ik zo.

5 likes

Geloof me, de laatste 2 a 3 uur waren echt niet prettig! De sfeer sloeg om en werd agressief en grimmig! Het is een wonder dat het niet uit de hand is gelopen en geëscaleerd! Althans niet voor 11 uur want ik was nummer 23 op de lijst en nadat ik de mijne binnen had opgehaald wist ik niet hoe snel ik er daar uit die menigte weg moest gaan!
Ben mijn klapstoel en de Nike koeltas van mijn dochter kwijt omdat ik door de drukte niet meer kon vinden.
@Jurk kan het waarschijnlijk een stuk beter uitleggen maar ik vond het ook knap heftig en ben toch wel wat gewend tijdens uit wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub.

13 likes

Ahahahshahahahah oh dit is wel heeuul slecht.

Heb Jurk net gesproken. Wat een verhaal, respect voor jullie Die Hards :v:

4 likes

Ik word nieuwsgierig nu

1 like

Zal het vanavond uitleggen.
Kan niet in een paar zinnen.

11 likes

Weet je meteen waar het bij de merken het echt om gaat… :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: En alle materialistische dingen hebben geen ziel. Maar goed negeer bovenstaande gewoon want “ignorance is bliss”

Ik denk dat je dat niet moet onderschatten. Ik heb het ook over de “massa” niet over horloge liefhebbers… als ik de MP conversaties hierboven lees dan is de greed flink toegeslagen bij de “aanbieders”.

Erg geslaagde combi!!

1 like

Samengevat in een strip :wink:

2 likes

Bizar.

Yadayadayada. Ga m er juist meer door waarderen. De lui die er geen konden betalen, gingen m anders ook niet kopen. Diegene die m wel kunnen betalen, willen m tzt upgraden naar een echte.

28 likes

Was ook al aan t denken hoe ik dit op papier kan krijgen :joy:

1 like

Hmmm

9 likes

De ggb Velcro is echt top. :+1: