Hij oogt net iets kleiner dan de echte, klopt dat?
Er staat wel degelijk een nummer op de papieren ingevuld. Handgeschreven zelfs 🥲
Ik ben heel.benieuwd want mij stsndpunt is precies andersom en ik heb al gelijk gekregen van de week met wat er zaterdag zou gekomen. Ik verwacht dat einde 2022 er een paar honderd duizend van verkocht zijn, hiermee gaat de Swatch Groep zijn plek terugpakken. En daardoor zal de prijs tweedehands nooit boven de 250 euro eindigen. Ik hoop dat ik gelijk heb want het genieten van deze hobby moet laagdrempelig zijn voor iedereen. En ik wil echt niet dat al die aasgieren, die het gekocht hebben alleen om te cashen, het gaat lukken. Maar we gaan het zien…
Wacht, wil je die écht kopen voor dat geld?
Hoi kerel! Ik vind het gewoon een heel erg leuk horloge. Geniet ervan!
Wat denk je zelf, haha natuurlijk niet. Wat moet je anders op een luie zondag, dan zulke liefhebbers trollen.
Die blauwe is echt wel tof!
I get it. Mijn post was enigszins sarcastisch bedoeld. Wat ik bedoel te zeggen is dat het één het ander niet is. Dit is géén Omega Speedmaster maar een Omega x Swatch Moonswatch.
Vandaar mijn vergelijking tussen een Porsche 911 en een speelgoedauto Porsche 911. Het lijkt op elkaar, heeft de officiële licenties maar het één kan natuurlijk nooit het ander vervangen.
Whahahahha
Zeker doen. Ik vind het top dat je besloot dat je er een moest hebben. En dan maar ervoor doen wat nodig is. Dat is prima karakter.
BHV kassa 4
SPOED
Als Omega toch bezig is met goedkopere versies zou het leuk zijn als zij een bijgewerkte versie van “A JOURNEY THROUGH TIME” voor 50€ op de markt zouden brengen!
Ik begrijp niet waarom mensen ineens zo agressief worden. Je weet van te voren toch dat niet iedere hand gevuld kan worden? Als er 500 horloges op voorraad zijn , dan hebben de eerste 500 toch gewoon geluk en heeft 501 pech en wacht je toch gewoon je kans af ? Heel vreemd dit gedrag.
Hij blijft gaaf en een mooi avontuur
Op de achtergrond wat Mercuriuszand zie ik😄
Alleen als ik enige zekerheid heb dat ze op 28-03-2022 online te koop komen. Ik ga voor de Saturnus.
Denk dat er oerdriften naar boven komen. Dat is rationeel niet te verklaren. Laatst gebeurde hetzelfde bij diverse tankstations waar de benzine prijs van 20 jaar geleden werd gehanteerd. Of 2 jaar terug toen mensen elkaar de hersenen insloegen voor extra WC papier.
Uiteindelijk is beschaving maar flinterdun.
Op het moment dat je die zekerheid hebt, ben je te laat