Raar dat je dit zegt. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet eens het geval zijn.
Zo raar is het toch niet. Die datum is al vaker genoemd.
Het is hier een forum toch?
Oeh hele gave combi. Mocht je hem beu zijn let me know😜
Heb net iemand gesproken die net achter het net heeft gevist afgelopen zaterdag in Amsterdam. Hij zei dat er flink bedreigingen werden geuit in de rij. Een soort schrikbewind. Hij heeft zich met zijn zoontje van 14 laten wegjagen door een groepje amper Nederlands sprekende gasten die ze letterlijk bedreigde met de dood. Hoe ziek
Toon mij even een officiële bevestiging van Swatch over online sales 28/03 en dan ga ik zelf F5en voor een extra modelletje.
Is er niet
Dit is wel echt heel triest!
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik mijn best zal doen er eentje voor hem te bemachtigen. Grappige is dat hij hier vlak achter mij woont en ik in de veronderstelling was dat ik mij in een straal van 50 kilometer van mijn huis alleen moest wanen in deze idiote hobby.
Enkeltje Uranus
Stuk kleinere moeite dan om 04.00 op een vrijdag gaan staan wachten voor de swatch winkel.
Daar waren we het over eens, toch? Je hebt de HF doorzetters en de HF slappe zakken.
@ray1981, app mij de volgende keer even wanneer @Jurk er weer ligt, stuur ik het toetje erachteraan voor die jongen.
Maar juist als je dichterbij komt zie je ineens dat er wel Omega op staat.
Absoluut. Van mij mogen ze online komen. Wil er best nog een paar extra. Leuke dingen.
Precies dat! Tel daarbij op o.a. vermoeidheid en alcohol en je hebt een gevaarlijke combi
Meteen twee besteld voor ze uitverkocht zijn
Edit; gaat hard, moon en Uranus zijn al uitverkocht, dat was binnen een paar seconde al.
Huh, zijn ze online te bestellen dan?
Nice fotoshop.