Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Hoop dat ze de lopende band weer opnieuw hebben aangezet na de explosie van zaterdag😂

1 like

Ik kreeg wel wat meewarige blikken toen ik het aan vrienden probeerde uit te leggen.

JayJay, ben jij dat?

2 likes

Jaa dat is De jay jay!

1 like

Exact hetzelfde!

Kan iemand hier eens een keer een test doen door een MooningSwatch een paar uur in de zon te leggen en kijken of deze smelt? Ik vraag dit voor een vriend.

3 likes

:rofl::rofl::rofl: Damn busted!

2 likes

Het zijn de nieuwe hoogtepunten na 2 jaar Corona en geen rolex te krijgen bij de AD. We gaan full swatch nu! Eerlijk is eerlijk… dit kleurenreeksje is beter dan Omega met de seamasters gedaan heeft als slap aftreksel op de oyster perpetual can Rolex.

2 likes

Oke maar… zijn ze nou wel of niet online te koop morgen???

Denk dat je wel berichten uit Australië had gezien als dat zo was. Daar is het al de 26e.

28e natuurlijk

Omw naar de dichtstbijzijnde Lidl! Zouden ze daar ook al een lijst hebben?

Dit soort acties wordt op een gestelde tijd in de tijdzone van de fabriek gedaan.
Online tijdzones hanteren werkt niet zo goed. Dus ALS het open gaat, dan waarschijnlijk morgen 09:00 uur of 12:00 uur CET

Oh oh……

16 likes

Scalpers richting hun bots

10 likes

Juist goed!!
Dan worden de eerste modellen minder waard ! Alle aandacht gericht op de nieuwe modellen :smiley::smiley:

2 likes

Dat ook wel, maar verschil tussen deze plastic kleuren en staal is wel groot.

En dan? Mission to Singapore? Doet wel afbreuk aan het hele concept vind ik. Beetje jammer

Waarom heeft Mission to Saturn als enige een planeet op de wijzerplaat en de rest niet? Is dat om een reden?

zou me niks verbazen als dat een van de redenen was waarom ze de online verkoop hebben afgeblazen.