Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Heel zuur als dat het geval is.
Ik werk gelukkig om de hoek bij swatch Rotterdam en wandel daar altijd langs. Ben nu van plan om elke dag de winkel maar te bezoeken om het ter plekke aan te schaffen.

1 like

Saturnus is de enige planeet met een zeer goed zichtbare ring (meerdere kleinere ringen om precies te zijn). Hoewel Uranus er ook eentje heeft is die veel minder goed zichtbaar.

3 likes

En mocht je nog op vooraf-betaling voor een ander willen meenemen, houd ik me aanbevolen :grimacing::+1::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Of niet. Als dat betekent dat je ze in de winkel nog wel kan kopen.

Limited Edition Mission to Peanuts :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Gaaf idee om Saturnus ook op de wijzerplaat zichtbaar te maken, ik vind die wel iets toevoegen aan de wijzerplaat.

Mijn gedachte veranderen met de dag: De ene dag denk ik “ dat horloge ga ik niet halen want te veel plastic en het voelt goedkoop aan” , de dag erna zal en moet ik er eentje hebben.

1 like

Ik was vandaag toevallig in de swatch winkel van Rotterdam. De dames zijn bijgekomen van de chaos van gisteren haha, maar ze hebben genoten.

Ze gaven aan dat ze binnen 2 weken weer in de winkels zijn en online verkocht zullen worden, geen limited release.
De showmodellen zijn weggehaald jammergenoeg, dus he kunt ze niet bekijken.

6 likes

Goed nieuws dat ze binnen 2 weken weer te koop zijn in de winkel en online.

Lijkt me wel tof als medewerker om zo’n release mee te maken. Dit succes hadden ze zelf ook niet verwacht denk

2 likes

Ik doe ook mee maar dan op zwart rubber…

Kon er gisteren helaas niet bij zijn maar vandaag op marktplaats voor €500 gekocht vond ik best nog een fair prijs

17 likes

Ik krijg ineens een deja vu
WORLD ONLINE

1 like

Doe nou niet. Dit is net zo erg als de scalpers zelf. Zo hou je het zellf in stand.

9 likes

Nou €500 vind ik nog redelijk als iemand 8 uur in een rij heeft gestaan… Kon hembij mij om de hoek ophalen praktisch dus ook geen benzinekosten dan is dat netjes…

5 likes

Onzin. Je hoeft daar geen 8 uur in de rij gaan staan. Dat is een keuze van die scalper zelf. Hoef jij niet extra voor te gaan betalen. Dat ding kost 250 euro. Geen euro meer.

8 likes

Je mag vinden wat je wilt… Dat is iedereen zijn eigen mening

3 likes

Wat geen mening is maar een feit dat het dom is om mee te doen met dat scalpen. :innocent:

6 likes

Ehm, een feit is onweerlegbaar. Jouw mening is dat niet.

Al was het 4 uur. Ik kan je wel begrijpen. Als ik een echte Speedmaster fan was maar er geen 7k of meer op stuk wilde slaan is dit toch wel een leuk alternatief.
En die blauwe is zeker ook geslaagd.

2 likes

Lul toch niet man , hij is blij met zijn horloge, en is bereid om daar vijfhonderd voor te geven.

16 likes

Drie kilo lichter en 500 blz.minder.

De prijzen op MP gaan al hard naar beneden.

Als het in dit tempo doorgaat, kun je ze straks nog eerder op MP kopen voor €250 dan bij Swatch zelf :joy:

9 likes

Waar heb je dat bandje vandaan als ik vragen mag @StephanS1985?
Zijn er ook andere kleuren?