Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Staat heel cool zo! Maar welke strap is het nou? RubberB, Everest, Monochrome, Crafter Blue, Amazon, AliExpress, something else?

1 like

Komen van ome Ali express :joy:

Maar zijn prima bandjes en kosten een tientje met verzenden…

Ze zijn in vele kleuren verkrijgbaar

1 like

eBay seller strapsonly, maar ze lijken out of stock/discontinued te zijn. Behalve de zwarte.

3 likes

Aah thanks! eBay is altijd een goede source voor rubber straps. Ik zie inderdaad dat ze wel veel in 22mm hebben (komt vast door de SKX007), maar 20mm is al wat schaarser. Maar goed, eerst maar een Moonswatch scoren de komende weken :smile: Dit is een geslaagde look zo.

1 like

Lekker genieten van dit beatertje

45 likes

Ik had een leraar Nederlands die een paar zesdeklassers geld gaf voor snacks en bier om voor hem in de rij te gaan staan voor kaartjes voor de Rolling Stones. Fair deal lijkt mij :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom noem jij jezelf Han da Ufzug? Is dat de schilder van de Duitse Mona Lisa ofzo?

3 likes

Je hebt ook van die JDM Seiko dealers die horloges voor extreem veel meer verkopen dan dat ze hebben gekost met de melding dat er normaal nog veel import en verzendkosten bij komen. Is het horloge dan ineens meer waard? Ik denk zelf geen euro meer…

1 like

Zo benieuwd naar wanneer ze available zijn. Die mercury lijkt me echt prachtig om af en toe te dragen…

20 likes

Ziet er toch heel mooi uit! Is even wennen aan het hele idee, deels plastic en quartz. Hoe bevalt het? Hoe goed werkt het? Chronograaf en zo…

1 like

Dit is een leuke video voor geïnteresseerden

3 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Game on.

Wristshots please

1 like

Ik moet zeggen dat het me echt totaal niet tegen valt het voelt allemaal degelijk aan ook qua afwerking het is natuurlijk geen horloge van duizenden euro’s.

Alles werkt naar behoren ook de chrono’s

1 like

@anon48992708EV probeer maar ik vlag meteen

1 like

@ray1981 heeft mij een pm gestuurd met een bod van 15000 op mijn Tiffany Omega. Wie biedt meer?

31 likes

Staat goed hoor. Zelf houden dat apparaat is dan ook het devies.

1 like

28 likes