Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

1 like

Kijk, het kwartje is gevallen.
Dat heeft dan toch zeker een weekje geduurd. Zo zie je maar dat een academische scholing geen garantie is voor een scherpe geest :joy:
Kom op, geintjuh!! :fist_right:t2: :fist_left:t2:

Maar helemaal eens met bovenstaande.
Gisteren appte een collega met een link naar een artikel over de release, hij kwam zelf tot de conclusie dat hij toch ook maar eens een Speedmaster moest aanschaffen.

Mooi ook dat ze volledig de aandacht hebben weggetrokken bij de aanstaande Rolex release. Daar hoor je nu niemand over.

Zoals ik vorige week al zei; Deze release is een schot in de roos :dart:

7 likes

Wanneer wordt het onderzoek gepubliceerd? :joy_cat:

Wat Rolex ook doet, het gaat dit jaar echt saai en belegen gevonden worden.

Ja. Maar het past ook niet bij Rolex om ineens buitensporig te doen omdat de rest het ook doet.

Gewoon een nieuw kleurtje op de GMT, nieuwe Air-King, gouden Yacht-Master in rosé en de moderne-Rolexboys schieten vanzelf hun broek vol.

3 likes

Not gonna happen. Als er een ‘nieuw’ kleurtje op de GMT komt is het een oude kleur zoals de Coke.

1 like

Dat is wat ik bedoelde natuurlijk!

1 like

Ik loop hopeloos achter in deze topics, maar dit is echt een leuke combinatie zeg! :ok_hand:t2:

Wel tof :sweat_drops:

1 like

Ik ben morgen toevallig in Amsterdam. Heeft het zin om langs Swatch te gaan of heb ik geen kans?

15 likes

Eerst zien, dan geloven.

2 likes

1 like

Maar heb jij die dye leak test al gedaan?

Of iemand die test met de rode versie?

Tsja dat is het sowieso, ik deel alleen wat ik tegenkom :slight_smile:

benieuwd hoe het loopt met afgeven. Als het serieus een productiefout blijkt te zijn zie ik ze zomaar snel van de site verdwijnen

Ik heb de Neptunus 2 dagen onverminderd om gehad. Geen spoortje te zien. En achterkant is lekker klam geweest van 't zweet kan ik je vertellen.

1 like

OK maar je hebt geen wattenstaafjes in huis? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien wordt ie trouwens wel heel veel waard mocht Swatch een geupdate versie uitbrengen…

Dus … :slightly_smiling_face:

12 likes

De enige juiste bron. :+1:

1 like

Blue :blue_heart:

48 likes