Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Deze is goed. Deze is goed

1 like

Niet online dus. Wat dan? Een aangekondigde re-stock leidt tot dezelfde praktijken als afgelopen zaterdag en dat houden ze nog wel 2 of 3 re-stocks vol. Dan ben ik onderhand mijn interesse wel verloren gok ik zo.

1 like

Ik gok dat Swatch gewoon wat volk in de winkels wilt hebben. Heb nou niet het idee dat het storm liep de laatste jaren. Ik loop best vaak langs de swatch store in Rotterdam en zie meestal een verveeld kijkende verkoopster in een verder lege zaak staan.
Die hebben vast last van de oprukkende smartwatch.

4 likes

Twintigers zie je sowieso niet vaak met horloge, eerder als sieraad of hebbedingetje dan functioneel.

Laat ze dan dit keer in ieder geval alle Swatch winkels bevoorraden, dan profiteren ook andere filialen en verspreidt de drukte zich iets meer

Ik doe ook mee hehe :smirk:

helaas maar voor een minuut kunnen passen. @JayJayLookaLike wilde het weer terug :triumph:

9 likes

Wit rubber bandje is inderdaad aan te raden :ok_hand:t4:

36 likes

Waar heb je die band vandaan? Erg tof :ok_hand:

1 like

Nah ben geen uroloog.

Dat is exact de combo die ik ook voor ogen had.

1 like

Heb echt zelden zoveel ophef gezien hier over een nieuw horlogemodel als over de MoonSwatch. :grin: Wat zegt dat over HF? :thinking:

Nog maar even 'n plaatje, omdat 't kan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Jupiter :smiling_face_with_three_hearts:

Taupe bandje ook op weg!

23 likes

Ja, vind ik denk ik de mooiste. :slightly_smiling_face:

1 like

Cool man :sunglasses:

1 like

Als iemand er nog eentje zoekt, laat maar weten!

4 likes

Gekocht van een gul forumlid :heart_eyes:

1 like

Hoe langer je in die winkel door brengt hoe meer het merk in aanzien daalt denk ik. Dus of dat nou zo slim is :innocent:

1 like

Ben ook oprecht benieuwd of we weer van die idiote drukte gaan krijgen… bij in ieder geval de eerste paar restocks

Nog eens een polletje nu de eerste irl foto’s neergedaald zijn, als je er binnen een half uurtje ééntje mocht kiezen, waar ga je dan voor?

• Moon
  • Mercurius
  • Mars
  • Neptunus
  • Jupiter
  • Uranus
  • Pluto
  • Earth
  • Sun
  • Venus
  • Saturnus

0 stemmers