Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Moon heeft de hoogste resell op dit moment, die dus.

Ik had precies beter de staafdiagram optie genomen, wie kan hier nog aan uit zeg :stuck_out_tongue:

2 likes

Je had maar 1 taak. :crazy_face:

3 likes

:joy:

Haha, die Jordan werkt nog bij een juwelier ook, als “horloge verkoper”

1 like

Zat eerst op de uranus, mercury, moon toer… maar jupiter is ook :ok_hand:

1 like

Dat leden hier mensen zijn. Mensen volgen nu eenmaal de massa en vooral bij vermeende schaarste slaat de paniek toe dat je naast de pot pist. Zo werkt het nu eenmaal.

Vergelijkbaar met de wc papier gekte van twee jaar geleden en de zonnebloemolie prijzen van nu.

Begrijp me niet verkeerd. Ben geen haar beter en wil er ook een :rofl:

2 likes

Er zijn weinig slechte keuzes vind ik. Enkel Venus is een harde no-go. De rest heeft allemaal wel iets.

Nah. Als je fabulous as fuck bent alla Gordon en van horloges houdt, kom je ook met de Venus weg :rofl:

Vind het overigens tof dat ze ook de Venus gemaakt hebben. Hadden wel net als bij de Venus een kortere strap bij de rest mogen aanbieden imo

Naar’t schijnt krijg je bij de Venus 2 straps, een lange en een korte. Weet niet of dit waar is.

Ja precies. Had het ook gehoord en had die optie wel graag gezien bij de rest. Enfin, het bandje schijnt toch slecht te zijn dus wat maakt het uit :rofl:

Bio ceramics is natuurlijk grote onzin. Het is zelfs tegenstrijdig. Zie definitie hieronder. Het is gewoon plastic met een stukje recycle zonder de juiste term te gebruiken. Maar marketing technisch uitstekend gevonden!

A ceramic is any of the various hard, brittle, heat-resistant and corrosion-resistant materials made by shaping and then firing an inorganic, nonmetallic material, such as clay, at a high temperature. [1][2] Common examples are earthenware, porcelain, and brick.

1 like

Beter dan op n daytona, man! :ok_hand:t5:

Dit is fun, en in theorie duik je hiermee zo het zwembad in deze zomer.

2 likes

Thanks voor de snelle verzending! Ik ben er erg blij mee :muscle:t4:

Zal er maar niet mee zwemmen voor ik word geëlektrocuteerd :joy:

15 likes

Eerste zijn is cruciaal In deze hobby :point_up:t4:

2 likes

Mwoah, vrouwlief kreeg opeens hele grote ogen en die wil anders nooit iets groter dan 26mm. Dus er is een markt voor. :sweat_smile:

1 like

Ik moet me zoooooo inhouden. Denk dat het goed is dat ik niet de forum tekenaar ben. Prettige avond :slightly_smiling_face:

17 likes

:rofl: :rofl:
Here take my like :+1:

3 likes

@Jurk

1 like

Hahaha…

Dank voor het compliment! Mijn creativiteit is deze week ff weer aan het opladen. Ben nog ff aan het bijkomen. Heb nog weinig zin om te tekenen.

Heb weer eens lekker getraind. Dat doet een mens goed

7 likes