Jawel. Er staat volgens mij voor de time being. Ik lees dat gewoon als voorlopig nog niet online.
Dit vond ik wel een goede taalkundige analyse op de communicatie van Swatch;
Die zet ik er later deze zomer wel weer op. Glimt nogal in de zon.
The one and only!
Jaja lezen hoe je het wil lezen.
Maar je gelooft toch niet dat ze een gelimiteerde productie van deze jongens laten maken.
Dit is een cashcow. Deze zijn nu al populairder dan een omega speedy. Ze zouden gek zijn als de nu stoppen met productie. Volledig uitmelken.
Dat zou oprecht wel heel tof zijn
Altijd opnieuw datzelfde postje van 1 of andere IG fantast
Ze komen niet online. Dat zegt Swatch net zelf.
Best jammer want wil wel nog wat smaakjes extra. En opnieuw gaan campen doe ik niet 🥲
Echt super
wat voor band is dit? Is dat met klittenband?
Wel Online / Niet Online … wellus nietus !
Man man man ik dacht dat die hype train inmiddels al wel een beetje was gaan liggen.
Zal er nog eens een wijze les ingooien die ik van mijn moeder mee kreeg :
Geduld is een schone zaak.
Blijf me echt verbazen over de menselijke psyche, want volgens mij zit er niemand hier in dit topic om een horloge verlegen
Wacht het rustig ff af boys and girls … en in de tussentijd check ff dat ene horloge dat nooit uit de doos komt maar stiekem wel polstijd verdiend.
Geloof me … die pallastieke swatch komt echt wel … kwestie van geduld.
Mijn enthousiasme is al wat aan het bekoelen. Als het echt ALLEEN maar hype is en blijft, en ik voor aankoop alsnog een keer om 4 u in de nacht aan zou moeten sluiten, mogen ze 'm houden. En ik wil echt alleen de Jupiter.
Logische verklaring.
Is hier ook een naam van bekend?, of waar te bestellen?
“For the time being” staat erbij; dat kun je ook weer op verschillende manieren uitleggen
En in het e-mail bericht staat dat er “andere aankoopmogelijkheden” komen
Dit doet pijn…
Lees je even in hoe deze dingen gemaakt worden. Het is namelijk fascinerend en absoluut geen onzin. Ze doen het door middel van spuitgieten van keramische pellets in een vloeibare polymeer.