Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ok, nu de W&W disappointments bekend zijn kunnen we ons weer focussen op Swatch :joy:🥲

De voorkeur van het forum:

Mercurius
Moon
Jupiter
Uranus
Mars
Saturnus
Neptunus
Pluto
Earth
Sun
Venus

3 likes

HAHAHA, ik werk in de keramiek. Het ging om het woord BIOkeramiek. Dat is gewoon marketing. Keramiek is niet bio. Dat kan gewoon niet. Dit is gewoon een mix met een marketing naam. Dat bedoelde ik. En voor de leek is het gewoon plastic als verzamelnaam. Maar goed bedacht.

4 likes

@spekboy7 alstu.

46 likes

:joy: prachtig bedacht weer @Jurk

1 like

Op vele producten staat nu ineens vegan terwijl het altijd al zo was. Maar ja mensen willen belazerd worden zit de wereld in elkaar.

2 likes

Die training heeft je goed gedaan😉

1 like

De naam is maf, maar het is niet simpelweg plastic.

1 like

:laughing: voel mij sowieso weer een stuk energieker.
Lekker weer lopen beuken (boksen).
Ritme was was weg. Maar op techniek kwam ik een heel eind (kreeg ik ook terug van mijn sparringpartners).

3 likes

Ook een stuk vermoeidheid, de zomertijd switch kwam ook slecht getimed. Ik werk ook nog even een putje dicht dezer dagen, maar tegen het weekend weer in normaal ritme :muscle::ringer_planet:

1 like

Dit soort banden zitten op Apple watches. Denk dat wanneer je zoekt bij Aliexpress je ze tegen gaat komen.

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Helemaal juist. Ik zie ook CarbonCeramics and MetallicaCeramics. Je ziet de mooiste vondsten. Leuk toch? Gewoon een marketeer die bedacht heeft dat als je een stukje recycled spul door de mix gooit dat het dan bio wordt. Net zo als Vegan. Waar je dat opeens al niet op kan plakken… :slight_smile:

2 likes

Je kon het toch niet laten hè.

:joy::+1:

2 likes

Zeker niet! :joy:

2 likes

Leuk zo.:ok_hand:
Heeft zo’n ding nog een beetje lume ?

Toevallig gisteren gecheckt.

Verbazingwekkend genoeg wel

2 likes

Nou dat valt niet tegen. Leuk man :ok_hand:

1 like

Geweldig :+1:

1 like

Ik gok dat de marge op een echte Speedmaster hoger is…

1 like