Nee, het is een hond.
Wow, dit klinkt nog best indrukwekkend
Verre van plasticlopendenandwerk dus. Heb je een link toevallig? Ben nu wel geïnteresseerd
Ik hou het voorlopig nog wel even bij deze beauty. Mocht ik een keer in a’dam of r’dam komen. Wellicht dat ik dan de pluto op pik.
En die worden voornamelijk gebruikt in remschijven omdat ze slijtvast en fadevrij zijn, in tegenstelling tot staal. Wat ook weer een compleet logische toepassing is.
De rest van het filmpje is een beetje school tv, maar dit stuk laat het proces voor een deel zien, zie ook 9:20.
Lang in de rij moeten staan?
Silent re-stock???
Of toch met een mondriaan naar buiten zoals mijn vriendin??
Winst = marge per verkoop x aantal. Vergeet die laatste niet.
Silent re-stock!!! SILENT RE-STOCK!!!
Blijkbaar had Brussel deze morgen 100 stuks gekregen, maar die waren om 12u allemaal terug weg. Ze doen dus inderdaad stille restocks!
Wie weet een strategische zet om nu wat de aandacht van W&W af te leiden. Pretty smart.
Maar of dat nou een voordeel is of niet? 1 zo’n scalper die het ziet en de hele groep laat weten die er meteen op afkomen.
Geen idee, maar Swatch heeft duidelijk graag dat je af en toe gaat kijken
Leuk, kijken naar alle vreselijke swatches die geen hond wil
Liep zojuist na de lunch even langs de Swatch store: je weet immers maar nooit … en laat er nu net een kleine drop geweest zijn een uurtje ervoor! Denk inmiddels al wel weer uitverkocht, want een rij ontstond snel toen de tasjes de straat op gingen … Maar ik ben blij met deze volledig onverwachte NA vandaag!
Ik had dus een nachtje Noordwijk geplanned staan met m’n vriendin, toch een dagje A’dam aan vooraf geplakt! Met enorm toeval 30min voor ik naar binnenliep onverwachte levering gekregen. Ik heb echt bizar veel geluk gehad want toen ik zojuist langsliep was alles weg!
Mooi dagje vandaag!
Daarom is dit forum dus zo mooi! Heb je toch even de scoop als je geluk hebt. Want sharing is caring!