Congratz, cool ding die Mars.
Handig als je in de buurt van Amsterdam of Rotterdam woont anders heeft die silent restock geen zin
Ik ga niet helemaal heen en weer in de hoop dat er toevallig één in de kleur die ik wil aanwezig is. Ik wacht wel tot de hype weg is of ze online beschikbaar zijn.
Ik wou dat ik zo gemak binnen kon lopen
ik heb dit helemaal gemist. er is dus een plastic swatch met omega erop en versies van alles planeten?
sinds wanneer zijn plastic horloges een ding?
zucht, ik mis ook alles
Het is de moonwatch onder de moonwatches. Het is het ultieme horloge.
ah ok.
Verbaas me erover dat mensen 250 euro voor dit horloge betalen laat staan een premium. Het is een en al plastic en zal binnen de kortste keren kapot gaan. Die krengen zijn toch niet fatsoenlijk te onderhouden? Denk dat een kostprijs van 5 euro al aan de hoge kant is, de rest is allemaal winst voor Swatch. Koop voor dat geld (of iets meer) een Seiko SKX en je hebt toch veel meer bang for the buck.
Of ik word een ouwe lul en snap het niet dat kan natuurlijk ook
Het zal ergens in het midden zitten
Aan de zijkant is een (st)oma
Vandaag even langs de store-in-store in de bijenkorf van den haag langsgeweest om voorzichtig eens te informeren, maar ze hadden geen idee of en wanneer zij ook de moonswatch gaan verkopen. Waardeloos datapunt maar toch even goed om te checken
Ik liep rond 11 even de Swatch winkel (A-dam) binnen en er was toen (nog) niets behalve uitgeputte medewerkers met een trauma.
Ik was in Utrecht, daar zeiden ze dat het ook de restocks alleen Rotterdam en Amsterdam zullen zijn…
Handig als men hier op HF melden zodra er weer voorraad is, al blijft het dan nog een gok om de reis te maken… toch bij voorbaat dank!
Jazeker @Phyl! Het merk is Fungus. En ze hebben genoeg kleuren! Wel even kijken dat je het model met de juiste aansluiting besteld…
En makkelijk bereikbaar dat het daar is
Ze zullen niet snel stuk gaan. Filmpje van de productie gezien, en de kwaliteit van wijzers en wijzerplaat is vergelijkbaar met Omega. Uurwerk is de eenvoudiger variant van ETA’s kwarts-chrono’s. Dit uurwerk zit ook in alle kwarts-Tissot chrono’s bijvoorbeeld.
Maar als-ie stopt en een nieuwe batterij helpt niet meer ben je wel screwed inderdaad.
Je snapt het inderdaad niet helemaal, dit zijn verzamel horloges. Niet om te dragen! Ze geven af en beschadigen natuurlijk veel sneller dan staal, repareren/polijsten is onmogelijk.
Ik begrijp ook (serieus) niet dat mensen deze dingen daadwerkelijk dragen, echt heel slecht voor de verzamelwaarde. Ik wil ze alle 11 maar er zal geen eentje gedragen worden ben ik bang
Ik denk dat er redelijk snel de eerste burn-outs zullen ontstaan bij de medewerkers en ‘store managers’. De eerste dagen zullen ze iedereen nog vriendelijk te woord staan maar na klant nummero 2457 die binnenwandelt zonder 1 blik op al het schoons in de vitrines te werpen zonder blikken op blozen vraagt ‘hebbie nog zo’n omega horloge’ dan zullen de eerste mentale problemen ontstaan…de silent restocks zullen snel klaar zijn. In Utrecht zijn ze waarschijnlijk blij dat ze niks krijgen. Ik ben bang dat er niet op commissiebasis gewerkt wordt…