Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

jij mag chef zeggen hoor!

1 like

4 likes

Niet persé, maar ik heb al 2 frisky smaakjes en vind de aanvulling van de regular moon dan waardevoller in dat trio.

Ik zou zelf ook “gewoon” voor de moon gaan als ik er eentje haal. Die gekkigheid is natuurlijk ook leuk. Maar de normale is natuurlijk wel lekker veelzijdig en waarschijnlijk ook wel t mooiste.

1 like

Goed nieuws, laten we hopen dat ze allemaal in waarde zakken. Dan is het de moeite niet meer waard voor resellers en kunnen liefhebbers hem eindelijk krijgen :slight_smile:

1 like

Hoe de buitenkant blijft ligt natuurlijk aan de eigenschappen van het “bioceramic” (wat gewoon een plasticvariant is naar ik intussen begreep) en hoe je ermee om gaat.

Dan het “interieur”. Dat is een quartz chrono met enkele jewels. Geen hoogstandje, maar moet toch minimaal 10 jaar probleemloos kunnen functioneren.

Service etc. is onmogelijk, want alles is gesealed.
Alles, behalve het batterijkapje.

Bij normaal voorzichtig dragen zou het ding toch een paar jaar goed moeten blijven.

4 likes

Dat bandje is wel echt troep of niet?

Gauw wat rubber of nato kopen. Had jij al gedaan geloof ik.

2 likes

Jeetje dat is echt vreselijk :joy:

2 likes

Mwuah, troep wil ik het niet noemen. Lekker licht, draagt comfortabel, het is dat het wat uitsteekt, maar ik stoor mij er niet aan. Heb wel 5 bandjes incoming.

Jenni Elle vond juist de moon variant goedkoop ogen omdat het doet of het van staal is. Met die kleurtjes is dat minder een issue. Het doet niet alsof.

Ikzelf heb er geen enkele met eigen ogen gezien, dus ik heb geen idee.

1 like

Exact.

Als éérste en enige zou ik geen Moon kiezen inderdaad. Lekker kleurtje nemen voor de zomer. Zorgeloos cocktails mee knallen op terras.

3 likes

Dat is precies wat ik van plan ben, deze zomer. Met m’n MoonSwatch, in een geinig kleurtje, op een tropisch eiland de hele dag cocktails downloaden! :desert_island: :sun_with_face: :sunglasses: :tropical_drink:

Alleen even uitkijken dat ik niet met dat ding nog om met m’n dronken kop de zee inloop of het zwembad in donder. :open_mouth: :grimacing: :wink:

1 like

Lijkt me beter om uit de buurt van water te blijven inderdaad :sunglasses:

1 like

Ze zeiden net bij de store dat je er prima mee kan zwemmen met een ander bandje!

3 atm. is geen goede waterdichtheid om mee te zwemmen.

Ik adviseer het niemand.

Ja, dat vind ik dus een beetje moeilijk. Volgens mij zijn ze, met die 30m WR, alleen spatwaterdicht. Dus kun je er inderdaad beter niet mee het water ingaan. Maar ik kan me nog goed de zomers in de jaren 80 herinneren (sprak opa :grin:) dat ik met m’n Swatchje, tijdens vakanties, gewoon het zwembad en de zee in ging. En niks aan de hand. Maar denk dat ik voor op en in het water toch maar een duikertje meeneem. Voor de zekerheid.

2 likes

Ik he Omega gemaild en kreeg bevestiging dat zwemmen geen probleem was. Alleen voor de dapperen onder ons denk ik :slight_smile:

1 like

Mijn conclusie, volslagen ongeschikt als investeringsobject dus. Schrijft binnen 10 jaar af naar 0 euro.

2 likes