Dan is McDonald’s de koning van de culinaire wereld maar dan zonder sterren ? En die Michelin sterren restaurants, die zijn dan… ?
Ik ken mensen die af en toe in sterrenrestaurants eten, maar met de kinderen naar Mc Donalds gaan.
Bij mij is Swatch koning met m’n zeven Omega’s en m’n Rolex draagt het kroontje😀.
Dat dus.
Wat Swatch heeft betekend voor de horlogewereld is natuurlijk niet te vergelijken met de rol van McD voor de horecawereld.
@Tilo @splinternieuw @caspar88 als er geen klik is help ik jullie er met alle plezier van af
#hfspirit
Staat goed
Leuk stukje van Fratello over hoe de MoonSwatch de scoops van Rolex en Tudor overschaduwt op Watches & Wonders 2022.
Beter, maar nog niet helemaal
#metoo
Wat voor rol was dat precies? Is dat niet een beetje overdreven net als het quartz crisis verhaal?
Nou ja, dankzij het Swatchhorloge (het Zwitserse betaalbare quartzhorloge dat een gigasucces werd vanaf begin jaren '80) en de Swatchorganisatie bestaat vandaag de dag in ieder geval een aantal Zwitserse horlogemerken nog. Maar dat weet jij natuurlijk ook gewoon. Dat jij dit overdreven vindt mag natuurlijk. Daar denken we dan verschillend over. Prima, toch?
Swatch werd inderdaad een succes. Maar wat voor invloed dat heeft gehad op andere merken en bepalend was?
Robert jan broer, de speedmaster man vind schrijft wat positiefs over Omega. Verassend.
Daarnaast vind ik dat je dit niet kan vergelijken. De route die Rolex neemt is totaal anders dan die Swatch en omega hier nemen.
Het is als backpacken in burundi vergelijken met een met een stedentrip naar berlijn.
Hahaha. Nope. Ik heb omega’s en geen een rolex.
Maar ik vind fratello over omega wij van wc-eend adviseren wc-eend.
Schitterend voorbeeld
Ik vind de Moonswatch een sterkere zet dan de nieuwe, reguliere Omega’s.
Maar ik neem aan de ze het bij Omega toch liever anders zien lijkt mij.