Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Mooie vondst Hans! :+1:, prijs maakt het nog leuker.

1 like

Ik zie een afstemming met de sokken :joy:

1 like

pray-beg

Maar gefeliciteerd. Ik ben jaloers :raised_hands:

6 likes

:joy: iets minder zielig dan dat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank je wel, dit zijn idd. de dingen die het leuk maken :grin:

1 like

Die kosten kunnen alleen zo laag liggen als je er genoeg maakt. En zo’n malletje heb je niet voor een paar duizend euro. En dan heb je er nog meerdere nodig. Dan heb ik het nog niet eens over licentie kosten, marketing, transport, winkel marge. Gaat hard hoor.

1 like

Nergens voor nodig hoor.
Het is een leuk hebbeding. En ik verwacht dat er gewoon ‘genoeg voor iedereen’ komt.

Dank je wel!

1 like

Handig vogeltje, fluistert die vaker?

2 likes

Geinig dat Hugo de Jonge ook op HF zit :sunglasses:

5 likes

Ik hoop het niet, anders staat HF het zelfde lot te wachten als de maatschappij.

1 like

Ah, da’s snel gegaan. Dochter niet meegefietst? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik zie je NA donderdag wel dan

1 like

Ligt er aan hoe je het bekijkt, heb je liever 10 keer een dubbeltje, of 2 keer een kwartje?
De kwartjes (= 25ct voor de jongeren onder ons) lijkt meer winst dan de dubbeltjes (= 10ct),
maar onder de streep is dat toch dubbel zo interessant :wink:

1 like

Precies, er wordt ongetwijfeld meer verdiend aan de MoonSwatch dan aan de Speedy.

1 like

Daar ga ik wel van uit. En daarbij is de aanname dat het niet alleen tegen mij is.
Het enige probleem is dan het vogeltje te vinden c.q. op te zoeken.

Nee, die kreeg ik niet voldoende gemotiveerd. Meer een blik/houding van, dat is jouw ding, zoek het maar uit.
Tja…pubertijd hè.

Goed idee! Mooie gelegenheid :+1:

2 likes

Alvast de kast in gedoken (niemand er in gevonden) om te zien wat voor ‘geschikte’ banden er nog op voorraad zijn en tot deze kleine selectie gekomen:

V.l.n.r: zwart rubber/siliconen; zwart glad leer met wit stiksel; wit rubber/siliconen; zwart carbon(-look).

Maar eerst maar eens op de eigen band dragen voordat ik ga goochelen.

2 likes

Denk dat alle 4 mooi zullen staan!

1 like

Misschien ook even de stickers verwijderen :wink:

1 like

Het helpt om te weten waar te zoeken… Heb je een tip? :wink:

2 likes

Alles op zijn tijd. Het is heel wat dat ik hem dezelfde dag al uit heb gepakt :joy: daar wacht ik ook wel eens een dag of wat mee.

11 likes