Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Die band staat hem / haar heel goed! :ok_hand:t4:

1 like

Ook in Hamburg vandaag nog een dikke rij ruim een uur voor openingstijd voor de Swatch shop.

Gekkenwerk.

Rond de lunchtijd weer eens langs gelopen… toen stond er nog een langere rij. :see_no_evil:

P.S. ik wil de maan uitvoering… Maar ik ga er niet voor in de rij staan. Wacht wel tot i online komt.

4 likes

Vandaag nog niet…

Ja

3 likes

Prachtig Jurk, ik blijf nergens met m’n mintgroene Fiat 500😀.

2 likes

Is niet van mij hè. :joy:
De MoonSwatch wel :partying_face:

3 likes

Ohw, maar een Moonswatch is voor mij onhaalbaar😀

2 likes

Hoe fout wil je het hebben.

24 likes

“I am a MoonSwatch boy”

6 likes

:pineapple:

2 likes

Volgens mij niet.

Spuitgiet kasten zijn niet duur.
Het duurste onderdeel is het uurwerk, van volgens mij rond de € 60 verkoopprijs. Daar maakt ETA winst op.

Ik denk dat je voor ruim onder de € 100 klaar bent qua kosten per horloge en dat er een hele gezonde marge op zit.

1 like

Stel dat dit zo is -en ik denk dat de productiekosten nog lager liggen, maar goed-, dan wordt er nog steeds heel wat meer winst (zeker in Euro’s) gemaakt op een gewone Speedy. Maar goed, ik denk dat ze van de MoonSwatch op grote aantallen in relatief korte tijd richten en dat maakt het dan interessant.

Dat vermoeden heb ik ook.

‘Unboxing’ wanneer ik straks weer naar huis heb gefietst.
:partying_face:

16 likes

Waar heb je er een weten te bemachtigen? Gefeliciteerd!

1 like

:partying_face::+1:t3:

1 like

Ik zie een Pluto :sunglasses:

1 like

:no_entry_sign:

Ik heb dus de moon gekozen.

Dank je wel, ook jij @Tilo.

Bij de Swatch store in Rotterdam.
Een vogeltje heeft mij zaterdag ingefluisterd dat er vandaag een levering zou komen, alleen was niet duidelijk om welke tijd.
Dus ik ben er eerder vandaag (rond lunchtijd) heen gefietst, maar dat was tevergeefs.
Wel weer een praatje gemaakt met één van de verkoopsters, net als vorige keren. En daar heb ik een gunfactor mee vergaard, want een paar uur later werd ik gebeld en gevraagd welke ik zou willen hebben. Dus weer op de fiets gestapt en opgehaald :muscle:

45 likes

Top :muscle:

1 like

Wat mij betreft niet fout genoeg.