Wat een gezeik, mensen. Ik denk dat ik definitief afhaak. De foto van de gebroken tachy-bezel op dat Earth-model geeft wel echt aan dat we het hier over veredeld speelgoed hebben. Ik houd het lekker bij mijn echte Speedmaster, zet alle draadjes op negeren, en ga me bezig houden met belangrijker zaken.
Dankje. Gaan er gewoon voor. Kan op dit moment toch weinig beters vinden of waar ik warm voor wordt in de <500 euro klasse en in het zwart.
Nu maar eens te online te koop komen.
Gelukkig haken er steeds meer mensen af. Zo is de kans groter dat ik nog 2 andere kan bemachtigen.
De kans dat jij er twee kan bemachtigen is sowieso groter. Je werkt er pal naast. Voor mij is het een loterij. Heb vrijwel geen tijd en als ik tijd heb wil ik ook zeker weten dat er wat ligt anders is het zonde van m’n tijd.
Beters? Er is echt zoveel beters. Dus ik snap je opmerking niet helemaal.
Snap je punt. Had beter “en” kunnen typen i.p.v. “of”.
Voor < €500 kun je zoveel moois kopen wat beter is, in elk geval qua kast. Seiko, Tissot om maar even iets te noemen
Jajaaaaaa😅
Ik zeg niet dat de MoonSwatch niet leuk is en daarom gewoon wachten tot ie online beschikbaar komt.
Maar ik denk dat als ie in grote getale beschikbaar komt dat het “hebbeding gehalte” snel daalt.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Na het verkopen van 2 horloges heb ik gewoon honger🤗
Deze gast is erg blij met zijn Moonswatch
https://www.instagram.com/reel/CbeHfGdlyEU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vandaag in Amsterdam lagen alle modellen in de koffer in de etalage.
Zag geen briefje op de deur dat de MoonSwatch niet op voorraad zou zijn,
maar ben verder niet naar binnen geweest om te vragen.
Wilde eigenlijk wel voor een leuk zomer model gaan,
maar moet eerlijk bekennen dat ik ben afgehaakt na het zien van de modellen in het echt.
Ben daarna bij de Oris boetiek geweest voor een metalen armband om de BCPD,
en vervolgens via de PC terug naar de auto gelopen om de Omega versie in de etalage te bewonderen
Ik vind de samenwerking tof, en als de werkelijke modellen zo fraai zouden zijn als de foto’s, ook zoals ik ze hier zie van de gelukkigen die hem dragen, had ik zeker ook gegaan voor een Jupiter of Mercury.
Daarom wacht ik tot ze online beschikbaar zijn. Valt het tegen, linea recta retour.
die is lelijk man. ik wil je wel een vriendendienst bewijzen en het van je afnemen. bah.
Wat een patser is die Jurk toch ook. Komt hij ff zijn MoonSwatch flexen
Je kunt wel zien who is on top
Ze mogen blij zijn dat ze er onder mochten liggen.
Heeft er iemand van dit forum gekeken of er een voorraad Moonswatches is binnengekomen bij Swatch Rotterdam?