Ik ben inmiddels genezen. Interessant hoe vatbaar ik ben voor de hypegriep.
Net bij Swatch AMS geweest, maar natuurlijk helemaal leeg, ze zullen ook alleen restocken in Amsterdam en Rotterdam. Maarja ik herhaal nu alleen maar info dat al tich keer is verteld in deze thread 🥲
Dat is toch niet relevant? Het zijn verzamelobjecten, geen gebruiksvoorwerpen die je moet dragen.
Grappig, ik ben ook genezen, hoe meer foto’s ik zie hoe minder enthousiast ik wordt…
Nog niemand een MN strap geprobeerd?
Ook wel leuk denk ik.
Leuk, dat knalgele.
Ik was vandaag even in de Swatch shop in Utrecht: er hing een briefje op de deur dat de moonswatches alleen in Amsterdam en Rotterdam verkrijgbaar waren. Achter de toonbank zat een verveelde jonge vrouw die moedeloos vroeg of ze mij kon helpen. Ik kijk alleen even, zei ik en bijna heb ik uit medelijden dat horloge met die mondriaanprint gekocht.
Duurt lang…
Toevallig iemand met <17cm polsen die kan vertellen of deze unit van 42cm enigszins lekker zit?
Same here
zit gewoon goed. Deze vraag is al veel gesteld. 47.8 mm ltl. Draagd gewoon goed. Ik heb zelf de speedmaster en draag m dagelijks met pols 16.5/17 cm.
Draagt prima en minder substantieel dan de echte, gewoon een horloge voor iedere polsmaat eigenlijk.
Iemand hierboven vroeg zich af hoe het met de Swatch group zit. Zie uitleg hieronder.
https://www.swatchgroup.com/en/swatch-group/swatch-group-history
Mijn vriendin heeft een kleine pols en ze heeft de mijne gepast. Het zag er nog steeds erg goed uit, ik denk dat het veel beter draagt dan de originele Moonwatch voor alle polsen.
De moonswatch heeft exact dezelfde maten.
Hij zal bedoelen dat t iets prettiger draagd ivm gewicht
Ze probeerde de Speedie ook, maar die leek veel groter. Misschien is het gewoon een visueel effect of de armband…
Plus dit natuurlijk