Heb je het al op een leren band geprobeerd? Donkerbruin of cognac. Denk dat dat perfect zal staan.
Omega pakt geen shine, het is een Swatch, geen Omega.
Ik kan wel een Harley sticker op een Puch zetten (met toestemming van Harley) maar het blijft een Puch hoor
Het plaatje past er perfect bij.
Goene nato staat ook wow maar heb hem eraf gehaald omdat ik eigenlijk geen fan van natos ben omdat er altijd zo n flap aan de zijkant zit. Maar mooie combi inderdaad
Met bruin valt het horloge een beetje “dood” qua kleur heb ik gemerkt bij uitproberen vanmiddag.
Ook met een donkere tint?
Ok ik ben even aan de slag gegaan met bandenswappen en helaas wel in vals licht dus het geeft een wat vertekend beeld.
Uiteraard wel wat goed gereedschap en vooral gebruik van een lens voorkomt een hoop onnodige beschadiging (aan het toch wat zachte plastic van de kast en lugs).
Op zwart perlon
Wel eerst even afplakken van de kast want perlon en natos kunnen schuren en dit plastic… (niet over de planeet met plakzijde anders trek je daar weer de verf vanaf?)
Op donkergroene nato
Op donkerbruin leer
Op zwart leer
En nog wat alternatieven
Maar eigenlijk wacht ik met smart op een donkergroen rubberband die volledig aansluit op de kast. Wel even wachten op Ali x.
Horloge is amper uit en verkrijgbaar. Laat staan flink gedragen
Bruin leer is de absolute winnaar! Schitterend combinatie!
Haha grappig ik heb nog nooit iemand de caseback van een plastic horloge zien afplakken.
Veel bio(plastic) en weinig ceramic. Afplakken is geen overbodige luxe
Auw. Die heeft geen eerste kwartier meer als maanstand
Exemplarisch voor de stand van ons milieu; broken mission on earth Ze zijn ook helaas niet heel duurzaam maar wel fun
De kast bestaat deels uit keramisch materiaal, ik vind het dus niet bepaald een verassing dat het een breekbaar materiaal is. Een keramische Junghans of Rado breekt ook veel sneller dan een horloge met een stalen kast.
Gewoon even naar boven scrollen dan heb je alle antwoorden.
Antwoord staat op www.swatch.com
Je verwacht het niet toch ?
Als je de moeite neemt om dit even op te zoeken (je kunt ook in het topic zelf zoeken) vindt u ook hier het antwoord op