Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Kan prima!

Overigens kan je voor sommige kleuren (of wit) ook een gekleurde gesp (krijg je een gratis band bij :wink:)

4 likes

Als ik het goed begrijp, zijn alle modellen nog lastig te verkrijgen bij een Swatch winkel?
Welk van de modellen is, voor alsnog, het populairst? Hiermee bedoel ik eigenlijk, waar betalen mensen op de grey market de meeste dukaten voor?
Zelf vind ik Neptune erg gaaf, maar eigenlijk hebben ze allemaal wel een gaaf element

Zo te zien Neptunus;

4 likes

Godsammekraken wat een prijs…
Ik ben einde van de maand in Las Vegas, ik ga daar eens even kijken of ze nog wat hebben liggen. Wellicht is het minder gekkenhuis daar, maarja…

Wat maakt dat uit?

1 like

Denk het niet, je hebt meer kans als je alles op zwart zet bij de roulette tafel.

1 like

Moet het iets uitmaken dan? Dat laat zien welk van de vele modellen het meest in de smaak valt, ik ben erg nieuwsgierig wat mensen het mooist vinden, en hoe dat overeen komt met wat ik mooi vind

1 like

Als ik zoiets geks ga doen, gaat alles op z’n minst op rood.

Ik weet niet of Neptune de meest geliefde is. Wat ik heb gehoord is dat ze het uit de handel hebben gehaald vanwege de lekkageproblemen, dus het is meer een kwestie van schaarste. In Amsterdam was Mars ook zelden verkrijgbaar, telkens als er een nieuwe voorraad was. Voor de rest zou ik zeggen dat Mercury en Moon ook erg succesvol zijn.

En natuurlijk Uranus, die volgens mij samen met Mars het meest “pop” is.

En niet te vergeten de “Ultraman” Jupiter, die er geweldig uitziet met de leren band!

Laten we eerlijk zijn, ze zien er allemaal wel heel gaaf uit. Eigenlijk bieden ze allemaal ook wel een andere functie als het gaat om draagbaarheid.
Dat de Moon erg in de smaak valt vind ik ook wel begrijpelijk. Deels natuurlijk omdat de Speedmaster de ‘Moonwatch’ is.

1 like

Mijn eerste keus zou de moon zijn, de tweede op heel korte afstand de pluto.
Helaas tot nu toe steeds achter het net gevist.
Vanuit Winterswijk naar Amsterdam of Rotterdam is niet dagelijks te doen als je ook een fulltime baan hebt.

Of er moet ruim voldoende voorraad in de store komen wat ik niet verwacht, of ze moeten online beschikbaar komen, waar ik ook steeds meer aan twijfel.

Gelukkig is het maar een horloge, maar ik zie het somber in dat ik ze voor een normale prijs kan bemachtigen. Veel meer als de normale prijs betalen vind ik het horloge niet waard.

3 likes

ja dit is het wel ja. Ok, ik wil een Marrrrrws.

1 like

Ik ben wel benieuwd welke gekken dit er voor neertellen. Wat voor mensen zijn dat?

1 like

Ruben van Gucht draagt er een tijdens extra time koers. Een van de nerds die in de rij stond? :joy:

Datzelfde heb ik met mensen die voor een OP blauw 20k neerleggen.

1 like

Ik vraag me dat bij heel veel horloges af, waarom mensen zo’n smak geld ervoor neerleggen.

Het begint wel erg gênant te worden voor Omega en Swatch dat ze hun logistiek niet op orde hebben. Leuk om een (tijdelijke) hype te creëren, maar als het geen limited edition is zou je toch verwachten dat ondertussen mensen gewoon het horloge (naar keuze) kunnen kopen in meerdere winkels of online. Hun marketing sucks!

1 like

Tja… Marketing sucks… Toch het hele forum wat het er nu over heeft. Mocht de voorraad er zijn, zal deze ook snel weer opgekocht worden. Ook al zie ik het graag anders, denk ik dat ze het best knap doen zo.

Gewoon online, eventueel met pre-order. Wat is het probleem?