Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Dan koopt niemand het spul wat al jaren in de winkels ligt. Nu loopt iedereen die in de stad aan het shoppen is toch nog even 4 keer langs om te checken of er voorraad is.

2 likes

Maar mensen die voor een MoonSwatch naar de winkel komen, komen daarvoor en niet voor het andere assortiment van Swatch. Lijkt me duidelijk met al die mensenmassa’s die er nu opeens stonden. En online kan het systeem ook over 2 stuks per IP adress icm met naw gegevens en bankrekeningnummers afgesteld worden. Maar ook dat zal nooit 100% waterdicht zijn.

2 likes

Wat een zure advertentie van deze in Zuurland wonende zuurpruim. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

8 likes

Zou de beste man op het forum zitten?

ergens heeft de zuurpruim gelijk. Geef ze 50 meer maar dat is t dan ook

4 likes

Juist niet, ben het helemaal met deze beste man eens

9 likes

Ik dus ook. En ik gun t ieders die snachts heeft gestaan. Maar niet die nu 5 keer zoveel of meer vragen

2 likes

Vind ik ook. Ik maak me d’r alleen niet druk om. Er gebeuren ergere dingen op de wereld.

1 like

Dat is ook zekers waar

Zeker waar dat er ergere dingen gebeuren in de wereld, zelfs veel ergere dingen, maar je bent in mijn ogen niet goed wijs, als je, je laat verleiden om zoveel meer neer te leggen voor zo’n plastic ding.
Maar goed moet iedereen maar zelf weten.

15.000 euro voor een plastic pauperhorloge :joy: :joy:

4 likes

Beetje absurd. Vooral gezien dat pauperhorloges totaal niet bestaan, mits we spreken over fake

Ik lees hier enkel nog frustraties. Lighten up mensen. Deze release is gewoon wat onvervalst plezier. Laat het ook net dat zijn.

25 likes

Die rubber banden, ik weet het niet.

Ze zetten als het ware in de verf dat het een goedkoop plastic ding is. Nato is wat mij betreft geslaagder.

Jij denkt hetzelfde als ik?
Ik plaats geen foto ivm vlaggisten :joy:

1 like

:rofl:

1 like

Nee, als je dat betaalt, heb je je niet goed genoeg voorbereid. Toch vind ik zoveel vragen voor een horloge dat dat niet waard is een rotstreek. Je naakt geen misbruik van de naiviteit/domheid van iemand. Punt uit!

2 likes

Nummer twee!

33 likes

Lekker hoor! Geniet ervan!

1 like

Tof!

1 like