Heb het al aangepast. Zat in het verkeerde topic inderdaad. Excuses.
Geen probleem vriend er zijn er ook veel te veel
Haha! Het is niet moeilijk toch? Eén voor mensen met en één voor mensen zonder moonswatch. Althans, dat zou wel handig zijn …
Ik mis er dan nog één … voor alle azijnpissers die er geen willen, maar wel graag hun tijd (en mijn) tijd verdoen op het HF. Dat mag hoor, maar makkelijker als de liefhebbers dat ff er uit kunnen filteren : )
Vrolijk Pasen!
Oeh, de perfecte PaaSwatch.
Dat dacht ik nou ook. Twijfelde heel even over geel. Maar de enige Moonswatch ook met sunburst dial : ) Wordt je echt hartstikke vrolijk van! Zoek allee nog een echt goede NATO combi …
Denk het niet. Er staan er inmiddels 750 te koop op CHrono24 !
Ik had het met een vriendin over mijn jupiter en die vond het, met dat oranje, een “Pumpkin Spice watch” - dus een klein beetje verkeerd op het seizoen gekocht. Maar goed.
Nog lang niet uitgespaard hoor! Minstens één voor elk seizoen ; )
Hij is leuk
Waar ik benieuwd naar ben, na dit filmpje gezien te hebben, https://youtu.be/LJf1bUE_aBY , zijn er hier al ervaringen van het heeeel snel krassen van het glaasje? Polywatch heeft blijkbaar nauwelijks effect en glaasje vervangen lijkt mij ook een dingetje.
Neuh, glaasje lijkt inderdaad niet het meest robuuste materiaal, en zoals iemand hier al zei wordt het soort van op de kast gelast. Dus ook geen sapphire mods (moet je nagaan hoe hype deze hele bende geweest zou zijn als het ook nog eens mod-monsters zouden zijn als de SKX of de Amphibia…).
De springbars zijn daarentegen wel echt bizar robuust uitgevoerd. Een beetje alsof je Fuchs vijfspaaksvelgen van een Porsche Turbo op je ouwe volkswagenkever schroeft.
He? Wat apart. Geen een treurstruik die je bericht vlagt… Bijzonder. Ik hoef maar ‘Skeermaster’ te zeggen en: hoppa ‘Vlag fingers unite’.
die polijsten ze gratis voor je bij de swatch winkel
dat is het mooie van de swatch service. gratis batterij vervanging en gratis glaasje polijsten
Aha, thnx, dat wist ik niet.
Ben trouwens erg blij met de kleur van de jupiter op een blauw hemd, belangrijk voor een basic b**** die 20 blauwe hemden heeft. Paar bandjes van cheapest nato straps in de post om lekker te wisselen.
(Postscriptum: ik moest lachen om Skeermaster)
Ga je de afwas doen?
Nee, maar ik zat in de zon en wil geen witte vlek
Ik bedoel de theedoek