Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Haha, dat heet nu circulaire economie

1 like

Amsterdam geen voorraad.

Heeft de MoonSwatch nog een geheime eigenschap (waar we niets van weten) dat ie af en toe onzichtbaar is? :rofl:

1 like

Klopt helemaal. Maar 110€ tov +/- 6500€ is toch een reden om deze kopie leuk te vinden. Ik ben eigenlijk niet zo van de kopieën maar voor de time being neem ik hier genoegen mee omdat ik helaas geen 6500 op de plank heb liggen voor een echte! Om toch in dit topic te blijven: die MoonSwatch is een leuk alternatief, als je tenminste de kans krijgt om er een te kopen.

2 likes

Eerlijk gezegd, geen idee.

Ik ken alleen de niet geheime eigenschap, dat ‘ie af en toe verkrijgbaar is.

1 like

Weet niet of deze al was gepost dat is dus ook een optie :rofl: :rofl:

2 likes

Maar dan krijg je wel een renata batterij er in :upside_down_face:

Ik dacht bijna dat het hem echt was.

1 like

Ik ben het ook echt?

Dit is wel weer een schaamteloos stukje digitaal huisvlijt… :roll_eyes:

2 likes

Ik heb dus een goede keuze gemaakt om voor Moon te kiezen vorige week…

Waarom dat?

Duidelijk een goede investering geweest gezien de waardevermeerdering tot nog toe :crazy_face:

1 like

Ik koop altijd horloges als ik ze mooi vind

1 like

Moet je ook vooral blijven doen. :+1: Lijkt mij op zich een verstandige overweging.
Ik hoop alleen dat je dan niet al te veel mooi vindt, aangezien je ze dan altijd koopt…

Leuk ook dat je dat wilde delen. Dank daarvoor.

Fijne Pasen!

1 like

25 likes

De hamvraag:
Hoelang denken jullie, wijze leden (:flushed:), dat het nog gaat duren voordat alle varianten te verkrijgen zijn, zonder problemen? Denken jullie in dagen, weken, jaren?
Online of retail.

8 likes

Is koffiedik kijken, maar kan me niet voorstellen dat het lang duurt. Anders haakt iedereen af.

1 like

Misschien een maand ofzo. Als ze eenmaal online zijn is het zo te bestellen. Er is geen enkele indicatie dat dit alleen in winkels te koop blijft aangezien ze blijven wijzen op een online aankoop mogelijkheid.

1 like