Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ik denk een paar weken maar het is wel een beetje afhankelijk van het voederen van de hyena’s. Dat blijkt op internet toch nog te gebeuren dus misschien is het langer als dat door blijft gaan.

1 like

Ik zie dit exclusieve ook wel een beetje als marketing. Geen idee of wij (forumleden) het er zoveel over gehad zouden hebben als iedereen er eentje vrij kon kopen.
Dat gezegd te hebben, over twee weken zit ik in Vegas, hopelijk kan ik daar een Neptune oppikken.

Is het ook, dit is puur de hype uitsmeren over een langere tijd. Doet Apple al decennia. Maar uiteindelijk wordt het gewoon verkrijgbaar.

De eerste beperkte release zorgde misschien voor wat hype en headlines. Maar heel veel mensen hadden er een week later eentje besteld als dat zou hebben gekund als ze goed verkrijgbaar waren. Ik heb juist het idee dat mensen op HF nu afhaken.

Er zijn zeker mensen die ook afhaken, dat lees je vaak genoeg inderdaad. Persoonlijk val ik voor de marketing en kan ik niet wachten om te zien of ze mijn model op voorraad hebben.

Jij had er een week na de release geen besteld als je ze online kon bestellen?

Vond de juiste band, ondanks enkele “leuke” adviezen :wink:

9 likes

Lastig, eerlijk gezegd denk ik alsnog gewoon besteld had.
Toch denk ik dat bottom line het woord meer spreidt door deze marketing. Ookal heb ik er een hekel aan ik iets niet kan kopen wanneer ik dat wil, helemaal een plastic quartz horloge van Swatch. Maarja, goed voor de Swatch firma dan maar…

1 like

Bedenk wel dat in de Apple analogie wij de Linux nerds zijn :nerd_face:

Niemand doet zo idioot over horloges als wij doen.

5 likes

Dat is een mooie combinatie! Welke band is dit?

Hee jongens,

Is dat glas nou echt zo’n kutte krassenmagneet als deze video suggereert? En hoe zit het met die plastieken band? En met de secondewijzer alignment issues die het pinned commentaar onder deze video beschrijft?

Even in het koude nuchtere licht van drie weken bij zinnen komen bezien, zeg maar?

3 likes

Het is, net als iedere andere Swatch, een plastic horloge. Zie het als een miniatuur versie van je droom auto, leuk als gimmick, niets meer, niets minder.

Tuurlijk krast zo’n “glaasje” en tuurlijk is zo’n band van plastic…

3 likes

Plastieken band: plastiek
Krasgevoelig glaasje: krasgevoelig
Uitlijning secondenwijzer: ongeveer zo goed uitgelijnd als de PvdA in tune is met de huidige politiek

Maar voor 250 euro? Ik denk vooral dat je het moet zien als een fantastiese swatch en niet als een instapomega. Het glaasje, movement enzo is niets anders dan bij de gewone Swatch chrono’s van 125 euro, maar het design van de kast en dergelijke is echt op een ander niveau. Wijzers en dial idem. Springbars zijn echt heel goed en geen fuckery met eigen banden. Het doosje is trouwens ook heel leuk gedaan.

Dus ja: gewoon net zo dragen als een gewone swatch, niet teveel over nadenken.

6 likes

Ben je serieus nu al terug Ralph!!??

4 likes

De band is ruk, maar gaat wel beter zitten na een paar keer dragen, dan wordt ie wat soepeler.

2 likes

Ik zie dat her en der de prijzen al richting reatilprijs gaan:

11 likes

Dat ziet er uit als Vinted, de goedkoopste die ik daar op dit moment zie is een Mission to Mars voor €425

20 likes

Vinted inderdaad. Komt soms weleens iets leuks voorbij.

1 like

Wanneer verwachten jullie de online verkoop?