Als het gewoon Swatch-glas is naar Kruidvat voor een tube tandpasta, de goedkoopste die er is. Slecht voor je tanden maar super voor een Swatch-glaasje.
Hooo!! De goedkoopste tandpasta slecht voor je tanden is een fabeltje!!!
Morgen.
Ik bedoelde JIF
Fuck, gaan we hier nu op elke slak zout leggen?
Morgen zou wel een goede stap van Swatch zijn, want ze zijn online nu bijna op “normaal” verkoop niveau.
Ik kom op voor mijn goedkope tandpasta. Elke euro daarmee bespaard is een euro dichter bij een nieuw horloge. Geen slecht woord over de goedkope tandpasta!
Over ongeveer 5 maanden. Hier in het blauwe gedeelte.
Heeft iemand fotos etc van de saturnus/jupiter met een bundstrap. (En misschien ook waar je de bundstrap gekocht hebt).
Nu, met eigen MoonSwatch standaard
Pas maar op met die relatief normaal geprijsde moonswatches. Gisteren geprobeerd eentje te bestellen. Betaling gelukt en verder stil aan de overkant. Toen ik de verkoper eind van de dag aanklikte, bleek deze geblokkeerd. Daarna maar zelf de bestelling geannuleerd om te voorkomen dat hij op een of andere manier de status toch op verzonden kon zetten en ik niet meer zelf zou kunnen annuleren. Ik lees dat dit vaker mis gaat op Vinted, vooral wanneer de verkoper gebruik maakt van de custom shipping optie ipv de standaard verzending via Vinted. Op die manier kan het platform de status van de verzending niet meer controleren. Ik vermoed dat de buyer protection die je betaalt wel zal helpen als het echt mis gaat, maar er is maar een kort window (2 dagen) om hier gebruik van te maken. Ik lees dat veel oplichters hopen dat een koper dit window mist en alsnog met het geld er vandoor gaan.
Ik raad aan dit te halen (als je het mooi vind) als je de moonswatch gaat dragen helpt het goed tegen zweet en een beetje tegen andere waterschade want daar kan de moonswatch niet zo goed tegen…(3bar) Ik ben erg benieuwd hoe dit er uit ziet met een saturnus/jupiter/pluto. Ik ben er zelf niet zeker van waar je goeie bundstraps kan halen. (etsy heeft het maar ik ben persoonlijk niet echt fan van etsy…)
Hij ziet er goed uit met dat bandje
Hm, vind het altijd een beetje irritant als het gewicht van het bandje niet in verhouding is met dat van de kast. Een Seiko 5 op Perlon is daarom bijv. een no go, past veel beter bij een oude handwinder. De moonswatch is echt heel erg licht dus ik vind 'm maar niets op leer. Er zijn echter ook nylon bundstraps in de handel, misschien is dat wat?
voor wie geintreseerd is in een bundstrap, ik heb hier 40 procent korting en 2+1 gratis, easter sale dus eindigt vanavond. https://strapsco.com/product/dassari-empire-thick-leather-bund-strap/
Als ze massaal online in de verkoop gaan is de hype waarschijnlijk snel voorbij. Ziet er leuk uit maar het is en blijft gewoon een Swatch met een quartz uurwerk erin. Niks mis met de kwaliteit van Swatch maar voor minder dan 250 euro koop je een mooie stalen Seiko chronograaf.
Zat ik me ook te bedenken. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen zich afvragen of ze hier wel €250 op stuk willen slaan. Zo schieten ze zichzelf in de voet.
Wow, wat verschikkelijk kansloos….
Ik (ver)koop geregeld wat op Vinted, maar deze scam kende ik nog niet …
Kan enkel maar akkoord gaan: 3 weken geleden had ik hem besteld zonder nadenken. Als ze nu online komen, ga ik toch eens twee keer nadenken…
Zegt ook iets over mezelf, dat wel.