Het is gelukt! Ik moest er wel een stukje voor reizen; vorige week de kans gehad om deze te kopen in Melbourne, Australië. Gewoon in de Swatch winkel. Wel ietsjes duurder vanwege de barre wisselkoers momenteel, maar ach het blijft in mijn optiek een heel leuk horloge voor een klein prijsje
Nice, gefeliciteerd! Gewoon makkelijk beschikbaar in de winkel of moest je nog even in de rij staan?
Mooi, in het blauw.
Bedankt!
Het viel me alles mee! Er waren 4 wachtende voor me, 15 minuten gewacht voordat ik aan de beurt was.
Maar ook daar hadden ze niet veel voorraad, ik had de laatste Uranus.
Dat is de kunst van een hype creëren, iets wat Swatch goed gelukt is! ook ik zou 'm een paar weken geleden zonder nadenken besteld hebben maar inmiddels ben ik ook tot bezinning gekomen.
Het is en blijft een leuk hebbeding maar toch verwacht ik dat als ze in grote getale online beschikbaar komen dat de hype snel voorbij is…
Ik was bij de release ook meteen gek en moest hem hebben. Nu na alle ontwikkelingen ben ik echt blij dat ik hem niet heb. Hij komt ook niet ook al zijn ze straks volop verkrijgbaar. 250 is echt te veel.
Zeker, ze komen vanzelf alhier tevoorschijn in t blauw voor redelijke prijzen
Voor 2023 gaat dit niet gebeuren.
Gaan we zien!
Dat is nogal kort door de bocht. Het is nogal afhankelijk van wie je het vraagt. De waarde van een horloge wordt niet alleen maar bepaald door kwaliteit, het type uurwerk of het merk. Een combinatie van factoren + de emotie die iemand heeft bij het product bepaald uiteindelijk wat iemand ervoor over heeft. Voor de één is dit horloge een koopje, de ander vindt m overpriced. Voor beide is wat te zeggen.
Gewoon lekker kopen wat je zelf mooi vind met bijbehorend prijskaartje. Of dat nou 10k is of €250, als je er maar blij mee bent!
Ik heb ook de webshop van Swatch aardig wat keer ge-F5’t, maar ik ben na dit filmpje ook wel genezen.
(En ook vanwege een andere bestelling die de jeuk heeft weggenomen )
Een tien minuten filmpje voor mensen die nog niet weten dat plexiglas relatief makkelijk krast.
Ik vond het vooral opmerkelijk dat het doosje waar het horloge in wordt geleverd al makkelijk voor krassen kan zorgen.
Dat had ook in 2 minuten gekund inderdaad, maar ik vond dat hij het leuk brengt .
Haha ik wil net letterlijk hetzelfde posten. Het doosje is inderdaad ruk en je moet hem er niet in doen zonder het plastic folie, maar dat zie je al als je hem er voor de eerste keer uithaalt en het folie bekrast is.
Zegt verder weinig over de kwaliteit van het ding zelf, eerder een design flaw van de doos.
Is heel iets anders dan
Die kan je gewoon objectief toetsen aan andere horloges die in dezelfde prijsklassie zitten.
Nee het was ontworpen als racetimer, en laat dat nu de reden zijn waarom ik hem zo mooi vind.
Dat Maanverhaal kan me gestolen worden. Ik vind het (de 3861) gewoon de mooiste Chrono, en ja, zegt de Rolex fanboy: mooier dan een Daytona.
MoonSwatch is gewoon een Swatch, en die ben ik al een jaartje of 40 ontgroeid. Ik heb aan 1 plastik beater voor verbouwingen etc genoeg, en dat is een Gshock.
Wel een slimme zet van Swatch. Verkopen gaan als een raket
Voor alle duidelijkheid: ik vind de Speedy een geweldig mooi horloge. Dat is één van de redenen waarom ik een MoonSwatch wil: een guitige spin op één van de grote klassiekers. Niet meer, niet minder. Gaat ook mijn lust naar een echte Speedy niet wegnemen maar goed, dat is wel een heel andere prijsklasse
dat klopt, als ik het alleen over objectieve waarde had. Ik heb het erover dat de totale waarde niet alleen maar objectief wordt bepaald. Maar dat het een combinatie is tussen objectieve waarde en subjectieve waarde.
Zeker bij horloges spelen smaak en emotie een grote rol. Althans in mijn geval zeker, koop liever een horloge omdat ik m mooi vindt dan dat ik de objectieve waarde van elke aankoop zou moeten afwegen
Bottom line: is €250 te veel? Voor sommige wel en voor andere niet. Zoals dat bij zoveel horloges het geval is.
Nee hoor, waarde is voor iedereen anders, en als jij dit het waard vind is het toch prima?
Ik doe veel dommere aankopen, zoals vanmorgen nog 2 bandjes besteld met een niet gangbare maat voor ongeveer hetzelfde bedrag, terwijl ik het horloge waar ze voor bedoelt zijn nog niet eens heb.
Er zijn zoveel horloges dat je vast wel iets kan vinden wat aan beide voorwaardes voldoet.
Nogmaals