Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Moet het perse een NATO zijn of mag het ook Perlon zijn?

Ik wil zelf ook dit model nog halen en ik dacht aan de onderstaande combi.

Een witte Perlon band in combinatie met de gele rubberen band.
De sluiting van de gele rubberen band is namelijk ook 20mm dus ik wilde dan de gele sluiting van de rubberen band overzetten op de witte Perlon band!

Kost iets meer maar lijkt me wel een vette combi!

Heb voor de beeldvorming de combinatie even snel gefotoshopt.

=

1 like

maar hoe kunnen zij weten wat die moonswatch of die trui van je kost? gaan ze echt ieder item uit je koffer op internet opzoeken en een bonnetje aan je vragen? en moet je dan echt van ieder kledingstuk en item een bonnetje meenemen?
lijkt me dat ze daar alleen moeilijk over gaan doen als je met een tas vol rolexen aan komt

1 like

WIe verwacht dat?

Zo gek is dat niet. Wat ga je doen, hem niet kopen? Je kan m niet eens kopen en al zou je dat willen zijn er nog duizenden mensen die hem ook willen, dus ze slijten hem toch wel.

En wellicht met het oog op diefstal, omdat ze gaan voor een aardige som op de resale markt. Een Swatch winkel heeft geen sluisdeur of extra beveiliging omdat ze normaal niet zoveel waard zijn.

Verrassing van de liefste vrouw van de hele wereld :smiling_face_with_three_hearts:

70 likes

Gefeliciteerd met jouw mooie Moonswatch en veel plezier er mee gewenst.

(Wij bezitten dus beide het zelfde😀)

2 likes

Ze komen niet uit een ei.

Als je daar wat langer werk krijg je vanzelf kijk op wat duur is en wat niet.

Ze gaan je inderdaad geen bonnetje vragen voor alles. Alleen voor wat opvalt / waardevol is.

Maar je breitling, rolex, omega, ed. om je pols daar zal je niet de eerste van zijn als ze daar over beginnen.

Niet dat ik verwacht dat het vlug gebeurt. Maar dat betalingsbewijs van fedex in mijn mail eet geen brood.

Gaat niets boven NATO! Heb niet zoveel met rubber of perlon persoonlijk … cheapestnatos heeft wel een gele. Die bestel ik volgende ronde wel :slight_smile:

Geef het nog een paar maandjes en dan mag je die hebbedingetjes testen zoveel je maar wil.

1 like

Waar koop ik zo’n vrouw?

Bandje ontvangen van Han . Waarvoor nogmaals dank . Ik heb er jammer genoeg niet echt een klik mee . Ik wil hem graag aanbieden aan de volgende in ware forum spirit.
Wie als eerste het correcte getal hieronder post tussen 1 en 15 inclusief , dat ik vooraf naar Han heb gestuurd , krijgt het op mijn kosten toegestuurd.

Let the games begin !

4 likes

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

1 like

1 is niet tussen 1 en 15 inclusief
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Maak niet uit, ik heb zo wie zo het goede antwoord voorgezegd.
En geen enkele behoefte aan een rubber band, dat was hopelijk wel duidelijk.

1 like

Een getal tussen de 0-100 zou veel spannender zijn!

Nu onderweg naar Dubai… Ben benieuwd of ik daar kan scoren

7

8

4

5