Barton heeft veel,Goede en fijn opties voor de moonswatches imho.
Reduced of de echte?
Setje ijzers van pxg zijn ook wel lekker hoor, maar kost wel wat
Vanmiddag in Amsterdam de Mission to Mercury kunnen bemachtigen, nu ben ik eigenlijk alleen nog opzoek naar een mooie/goeie rubberen band. Hebben jullie aanraders?
Bedankt voor je bijdrage maar keuzes maken doe je als je beperkte middelen hebt , die MoonSwatches zijn gewoon leuk om d’r bij te hebben naast m’n SuperOcean en Datejust.
Hebben jullie voorstellen voor Earth model? Ik vind de originele blauwe band echt heel erg mooi. Nu een nato rubber hybriden zwart.
Zoek naar iets anders. Op Ali is de rubberen optie in zwart met ene groene belettering niet echt iets.
Hahahahaha! Post van de dag
Grazie!
Single Pass NATO draagt fijn bij de Moonswatch omdat ie weinig weegt zwabbert het horloge niet zoals bij zware duikers. Cheapest NATO Straps heeft er aardig wat met een passende kleur.
of een maandje gas en licht
Fratello stelt de vraag “What if?”
Die ST2 MoonSwatch mag er van mij wel komen. Heel gaaf, jammer dat het niet zal gebeuren.
Waar komt deze band vandaan?
Naar aanleiding van jouw post(s) heb ik deze besteld, maar nu blijkt dat ze hem niet meer leveren met zwart metalen clips. Die zijn nu gewoon staalkleurig. Jammer, want dat zwart doet iets extra, maar nog steeds een fraaie strap!
Is dit een Horus strap? Mooi hoor.
CNS. Maar zijn blijkbaar uitverkocht.
Zit al ruim een week op levering te wachten van CNS voor 11 straps . Wat zijn jullie ervaringen met hen?
Ingegroeide zakhorloge