Ik was er 12.13 volgens m’n bankafschrift.
Tip; vooraf even bellen en aangeven welke je naar op zoek bent.
Ik was er 12.13 volgens m’n bankafschrift.
Tip; vooraf even bellen en aangeven welke je naar op zoek bent.
Vind dit heel dubbel want ik kreeg te horen dat vooraf reserveren/klaar leggen/whatever niet mogelijk is (A’dam, R’dam en Munster geprobeerd)
Grijs en oranje combinatie.
Ik heb de Lunareplicas ‘NASA’ strap binnen.
Deze overhandigd gekregen bij een gezellige lunch met een vriend die over was. Hij droeg zijn ‘Saturnus’ overigens.
We besloten de drankkeuze maar af te stemmen op mijn ‘Mars’
Had wel paar koffie nodig om weer enigzins productief te zijn in de middag….
Ik vind het een leuke strap qua design en kleur. Hij voelt veel dunner en minder ‘plastic’ aan dan de originele Moonswatch strap. Zeker een aanrader om een andere strap te gebruiken. Dit los van dat ik de witte en vol teksten strap wat te opvallend en ‘goedkoop’ vind.
De kwaliteit en afwerking van de strap vind ik niet geweldig eerlijk gezegd. Het stukje stof bij de metalen ring lijkt er helemaal scheef opgezet. Zo scheef dat ik de strap niet kan dragen als een continue loop, het stukje stof aan die kant ziet er dan niet uit. Ik draag nu op de tweede manier zoals in filmpje onder. Het stukje stof wat dan in zicht zit wat rechter. Ook is dat iets comfortabeler m.i. Het nadeel van zo dragen is alleen weer dat alle groene stukken aan een kant komen, en het zwarte velcro aan de andere kant. Als je het als een continue loop draagt (eerste manier in filmpje) komen de groene stukken meer verdeeld aan beide kanten van dr pols.
Vandaag gekocht in Rotterdam.
Sidenote: wekelijks gebeld voor een paar weken lang! En vandaag was het eindelijk raak.
Is er al meer bekend over de Neptune? Die zou ik ook nog graag willen
Gefeliciteerd! Welk nummer belde je? Ik krijg standaard de ‘als je vragen hebt kom je maar naar de winkel’ voicemail.
Bedankt! Ja die voicemail heb ik ook vaak zat gehad haha. Blijven proberen
Feb. 2023
Vandaag voor het eerst mijn Mission to Jupiter om. Vind het concept en de hype gaaf en was wel benieuwd naar het horloge. Rotterdam en Amsterdam niet om de hoek en om alleen daarvoor de trip te maken zonder de zekerheid dat je met iets thuiskomt…
Na mis te hebben gegrepen bij een lang weekend Berlijn, afgelopen weken naar Miami op vakantie geweest. Swatch winkel op loopafstand van het hotel. Tijdens het derde bezoek was het raak. Ze gaven aan alleen nog de Mission to the Sun en Venus te hebben, toen ik aangaf dat het dan ophoud en ik alleen interesse had in de Moon, Mercury en Jupiter hadden ze er toch ineens nog één achter liggen. Gekke praktijken voor een Swatch maar goed ik liep in ieder geval met een horloge naar buiten.
Het is een leuke gimmick. Voelt soms beetje goedkoop maar toch een leuk ding. Bandje is wel echt vreselijk. Daarom ook niet op de originele band gedragen. Vandaag niet bandje gehaald. Gaat nu meer draagtijd krijgen. Tof ding en leuke kleur om mee te combineren.
Vandaag toch nog een Mercury kunnen kopen in Rotterdam. Dus ik ben happy Nu nog een keertje mijn Jupiter vervangen voor een Saturn en dan kan ik deze gekte weer achter me laten.
Oeh, heel nice!!