Iemand een idee wat een mooie gebruikte 1498 band doet momenteel?
Ik vraag het voor een vriend
Groet, Roel
Sjiek ding! Heb je een wristshot?
Een mooi gebruikte complete 1498 zie je meestal voor 400 tot 500 euro op Omega Forums staan. Maar dat was voor de inflatie- en Albert-Heijn-staking-correctie
Nog even wat meer plaatjes op een moonswatch. Hier draag ik de strap ook op de alternatieve wijze.
Ik moet zeggen, nu ik wat vaker draag ik het minder storend begin te vinden. Het is eerder wat slordig dan kwalitatief minder. Past wel een beetje bij het cheapy/functioneel/handgemaakte karakter van de velcro bandjes.
Deze kwam m.i. het dichtste bij de originele (op de SEB/Kizzi bandjes na), dus daarom voor deze gekozen.
Hoezo dit?
Hij is gestopt.
Ja deze is heel mooi!
Heeft veel weg van mijn ‘94 3590.50 maar jij hebt de lange S en lange R en serif aan de 7 op de bezel, waardoor hij als het goed is wat ouder (en nog mooier) is.
Met een beetje mazzel heb ik binnenkort ook een mooier (en iets ouder) exemplaar
Weer op zoek, is die andere toch niet mooi genoeg?
Terug van een full service. Dat heb ik nog niet eerder gehad met een horloge van 3 dagen oud😂. Uiteindelijk met een goede 5 weken geregeld, dus dat viel niet tegen. Nu maar genieten van deze Speedmaster Chronoscope.
Dat is zeker goed, geeft hoop dat de reparatie van mijn 3861 ook snel zal gaan.
Hebben ze iets van onderdelen mee terug gestuurd?
Geen onderdelen terug. Doen ze dat gewoonlijk? Er is wel een servicekaart aangemaakt en alle testresultaten zijn bijgevoegd. Verder de gebruikelijke servicebox en poetsdoek gekregen.
Bij mij was de gangreserve uitermate beroerd met een krappe 26 uur. Deze dagen maar eens aanzien of het is opgelost.