Weer op zoek, is die andere toch niet mooi genoeg?
Terug van een full service. Dat heb ik nog niet eerder gehad met een horloge van 3 dagen oud😂. Uiteindelijk met een goede 5 weken geregeld, dus dat viel niet tegen. Nu maar genieten van deze Speedmaster Chronoscope.
Dat is zeker goed, geeft hoop dat de reparatie van mijn 3861 ook snel zal gaan.
Hebben ze iets van onderdelen mee terug gestuurd?
Geen onderdelen terug. Doen ze dat gewoonlijk? Er is wel een servicekaart aangemaakt en alle testresultaten zijn bijgevoegd. Verder de gebruikelijke servicebox en poetsdoek gekregen.
Bij mij was de gangreserve uitermate beroerd met een krappe 26 uur. Deze dagen maar eens aanzien of het is opgelost.
Hangt denk ik van het probleem af, dit is een voorbeeld van de 3861, bij die van jou had ik op zijn minst wel verwacht dat de rubbers vervangen zijn (via welke AD is die opgestuurd?). Bij mijn 3861 zullen ze de wijzers niet vervangen:
Dit hoort (volgens het meegeleverde boekje) wel gedaan te zijn. Ik ga er van uit dat dat dan ook zo is. Veerman heeft het naar Omega gestuurd.
Denk ook dat de kroon van de Chronoscope anders in elkaar zit dat daar de rubbers wel van vervangen kunnen worden in tegenstelling tot de moonwatch.
Leuke combi
Heftig overhemd!
Coole Speedy trouwens
In dit jaargetijde is mijn pols omtrek iets groter door de hitte. Een half-link zou een uitkomst bieden. Via uncle.com deze halve link gekocht en het valt bina niet op.
Volgens mij foute link?
Dan is het de oude naam nog.