Speedmaster only IV

Het zijn beide horloges in ieder geval :joy:

3 likes

:v:fijne avond HF

12 likes

Voor Speedytuesday voor de verandering mijn maar een van de Forstner Komfit op een ander space bandje gezet.
Een Lunareplica’s short NASA velcro in vintage space olijfgroen.

13 likes

Heerlijk. Fantastisch horloge

17 likes

8 likes

Deze ook in het blauwe gedeelte.

2 likes

Iemand een idee wat een mooie gebruikte 1498 band doet momenteel?

Ik vraag het voor een vriend :wink:

Groet, Roel

Sjiek ding! Heb je een wristshot?

Een mooi gebruikte complete 1498 zie je meestal voor 400 tot 500 euro op Omega Forums staan. Maar dat was voor de inflatie- en Albert-Heijn-staking-correctie :wink:

1 like

Even snel

6 likes

Nog even wat meer plaatjes op een moonswatch. Hier draag ik de strap ook op de alternatieve wijze.

Gasgasbones maakte wel kwalitatief goede velcro’s, gelukkig heb ik ze op tijd gekocht;

2 likes

Ik moet zeggen, nu ik wat vaker draag ik het minder storend begin te vinden. Het is eerder wat slordig dan kwalitatief minder. Past wel een beetje bij het cheapy/functioneel/handgemaakte karakter van de velcro bandjes.

Deze kwam m.i. het dichtste bij de originele (op de SEB/Kizzi bandjes na), dus daarom voor deze gekozen.

5 likes

Hoezo dit?

Hij is gestopt.

1 like

13 likes

Het is en blijft een heerlijk horloge :sunny:

24 likes

13 likes

Ja deze is heel mooi! :+1:

Heeft veel weg van mijn ‘94 3590.50 maar jij hebt de lange S en lange R en serif aan de 7 op de bezel, waardoor hij als het goed is wat ouder (en nog mooier) is.

Met een beetje mazzel heb ik binnenkort ook een mooier (en iets ouder) exemplaar

2 likes