Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

6 likes

Daarnet stap ik binnen bij Swatch Lille. Ik kijk naar de toonbank wat beschikbaar is. Alles behalve Mercury en Neptune natuurlijk. Die was er nog
nooit bij mijn vele voorgaande bezoeken.

“Bonjour ! Vous voulez la Neptune ?”

Hoewel ik meer dan behoorlijk Frans spreek kon ik geen woord uitbrengen.
De jonge verkoper die mij herkende deed dé kastdeur, je weet wel, die speciale met de secret voorraad. Ik kon nog net brabbelen “Vous-avez vraiment la Neptune??
En daar lag de Neptune.

Niet gekocht natuurlijk.
Als je dit laatste niet gelooft, dan heb ik wel een ander fabeltje klaar.

4 likes

Ik ben er wel blij mee,
Kan er mee sporten,
Draagt lekker licht,
En hoef niet/nooit om te kijken of op te letten dat ze hem willen stelen😉

5 likes

Groetjes van zijn neef. Ik had ook niet verwacht dat ik zo’n licht horloge prettig zou vinden.

13 likes

merde :crazy_face:

1 like

Het is een fijn horloge, de Mercury draag uitstekend. Maar ik gebruik de Moonswatch het meest als klokje om de tijd van de lessen bij te houden en krijg er leuke reacties op.

Het zou leuk zijn als ook “Moonswatch” is vertegenwoordigd bij de honderdste HF foto challenge:

9 likes

Vandaag eens wat bandjes geprobeerd

Voorlopig toch gewoon deze geworden;

Haha

13 likes

Behalve de Neptune kocht ik vandaag ook een Moon, met gratie van de Shopmanager. Er waren geen andere bezoekers. Dit was misschien de reden dat ik de Neptune werd aangeboden, én de Moon er mocht bijkopen.

Bij de Neptune vind ik meteen de S in het “glaasje”. Bij de Moon probeer al een half uur de S te vinden. Zonder succes. Uit vele hoeken foto’s gemaakt. Niks.
Zal er vast wel zijn. Maar ik vind de klepel niet.

3 likes

S in het glaasje :exploding_head:

Gefeliciteerd! Doe je goed :ok_hand:t3:.
Was dit in Rotterdam of Amsterdam? Heb je al een voorkeur van de 2 :smiley:?

@MarTime
Lille, France. Slechts op 35km voor mij.

4 likes

Oei wat is hier mee gebeurd?

Als je de krassen bedoelt : de beschermfolie op het glaasje is nog vele malen krasgevoeliger dan het glaasje zelf.

3 likes

Dacht dat het het glaasje zelf was :rofl:

krassen krassen krassen…

4 likes

Heb ik ook al krassen, draag hem ook dagelijks. Maar goed had ik niet anders verwacht van een swatch😆

2 likes

even langs de swatch winkel en ze halen er zo uit :+1:

1 like

16 likes

14 likes

Heb de laatste dagen te smaak te pakken met de MoonSwatch

13 likes