Sneeuwvlok begint wat duidelijker te worden
Loopt dat bij jou wel parallel?
De phases klopte ook niet helemaal bij aanschaf maar op youtube een filmpje gevonden om beide in te kunnen stellen.
Dus nu klopt het beter voor zover ik het kan inschatten. Ben even niet in de gelegenheid om te checken.
Oké dan, ga ik ook even op YouTube kijken
Weer thuis van vakantie, en net even gekeken. Moest weer correct zetten. Snap niet waarom er weer een grote afwijking was.
Anyway. Weet niet of het je al gelukt is maar de kroon helemaal uit trekken. Positie 2, dan kan je met de bovenste knop de earthphase laten draaien en blijft de moonphase staan. Met de onderste draaien beide phases.
Eindresultaat na instellen. Hopelijk heb ik het nu wel goed staan.
Aanvulling: op basis van de Swatch website ingesteld.
Bedankt voor jouw advies. Heb nog geen tijd gehad om me erin te verdiepen.
De mijne staat nú volgens mij hetzelfde als de jouwe:
Helemaal het weer voor! Top
Dat is n mooi bandje. Welk merk als ik vragen mag
Ik wil hem ook! Maar zie tot nu toe geen kans naar Utrecht te rijden.
Dan moet je snel zijn voor deze variant.
Deze MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD Cold Moon is verkrijgbaar vanaf de koude volle maan op 4 december 2025 tot de laatste dag van de winter op 20 maart 2026 bij alle Swatch-winkels met de Bioceramic MoonSwatch Collectie. Als speelse toevoeging zal dit model na 4 december 2025 wereldwijd in de winkels verkrijgbaar zijn, maar alleen als het in Zwitserland sneeuwt.
Volgens de product pagina sneeuwt het morgen.
Was vorige week bij de Swatch store op de PC Hooft.
Ik vroeg of het sneeuwde - ja (of dit waar was geen idee) - en kon er ene kopen. Toch maar laten liggen… ![]()
Ben content met mn good ol’ Pluto op zn nieuwe band.
Yes ik weet het. Maar helaas geen optie om naar Utrecht te rijden morgen.
Klopt het overigens dat je bij het horloge voor de band kunt kiezen tussen de verschillende maten?
Dat lijkt me wel logisch ja
Check.
Geen idee, zelf niet naar gevraagd en was ook niet aangeboden. Denk eerder dat je een andere maat los moet kopen.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II) (Deel 3).