Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Mooie verzameling idd! En je hebt de meeste op de nieuwe rubberen oem band gezet zo te zien. Da’s beter/mooier dan de ‘snelbinders’ van de eerste generatie…

1 like

Zo goeie collectie opgebouwd inmiddels! Gaaf!

1 like

Het is idd een boel plastic… ehh… keramiek bij elkaar :grin:. En ik vond vanavond nog ergens een Polar in huis dus die foto was nog niet eens compleet :nerd_face:.

2 likes

Oops, I did it again … :face_with_peeking_eye:

Was vandaag in de Swatch store en kon het niet laten om de MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD te bekijken.

Eindresultaat is dat ik met een MoonSwatch naar buiten ben gelopen :sweat_smile:

23 likes

Was ook maar toeval dat in het centrum moest zijn.

:grinning:

11 likes

Weer eens van stal gevonden

12 likes

Hij blijft leuk :earth_africa: :full_moon: :rocket:

11 likes

12 likes

Vandaag voor mijn zoon de Mission to the moon gekocht. Hij is 14 jaar en dit is zijn eerste serieuze horloge. Bij mij begon het destijds ook met een Swatch :star_struck::+1:t2:
Toevallig sneeuwde het in Zwitserland en lag er nog eentje. Ik kon hem niet laten liggen. Leuk ding zeg!!
NAs

30 likes

Ziet er goed uit!!!

1 like

Altijd leuk, een father & son setje. Nice.

En nu maar hopen dat de kleine man niet al te verslavingsgevoelig is…

1 like

Ben benieuwd hoe de sneeuwvlok op jouw model eruit ziet aangezien elke “uniek” zou moeten zijn.

1 like

Bedankt! Hoop het ook niet, want bij zijn vader is het redelijk uit de hand gelopen :joy:

1 like

Zodra hij zichtbaar is, plaats ik een foto.

1 like

Duurt nog even :wink:

11 likes

Geduld is een schone zaak :laughing:

1 like

Toch maar zo’n swatch rubberbandje besteld.
Ik vind fraai!

13 likes

Staat heel goed! Mooie kleurstelling, Pluto toch?

1 like

Ja dit is de Pluto. Originele bandje nooit gedragen. Had m op een nato (ook mooi), maar dit is een goede zet van Swatch. Maar dat wisten jullie al natuurlijk…

1 like