Nice, gefeliciteerd met je NA.
Wel jammer dat het mini sneeuwvlokje niet zichtbaar is nu (sommige vind ik fraai, andere lelijk).
Enjoy deze albino!
Is de sneeuwvlok nou per horloge verschillend of per land waar deze verkocht is?
Volgens mij per horloge, hebben verschillende sneeuwvlokjes maar geen een is het zelfde, aldus swatch🫣
De Classic 4 zijn nu ook online te bestellen: Omega X Swatch to the Planets with the Bioceramic MoonSwatch collection
Vandaag in Antwerpen me toch eindelijk maar eens een MoonSwatch gekocht. Het bandje op deze i.c.m. het sneeuw verhaal gaf de doorslag ![]()
leuk ding voor erbij
Ja toch! En voor komende zomer is hij ook
Deze klopte voor mij wel ![]()
Mooie fotos!
Good one
!
Het sneeuwt in Nederland, het sneeuwt in Zwitserland, dus…….
![]()
Spot de NA ![]()
Er zijn nu nog drie plekken over voor verdere gekke of kekke MoonSwatch edities de komende jaren….
Nooit verwacht dat ik op mijn leeftijd meer Swatches dan Tudors zou bezitten
.
Mooi winters weekend verder allen!
Veel plezier met je NA. Tja moonswatch er zijn 2 smaken, je houd ervan of je vindt het helemaal niks. Die " wintereditie" is in ieder geval goed gelukt. En ik weet zeker dat er weer een paar kekke modellen komen Swatch kennende.![]()
Wauw wat een mooie collectie heb je zo! Daar ben ik wel een beetje jaloers op!
Dank je. Sinds de intro begin 2022 heb ik wat (in mijn ogen) leuke pareltjes uitgezocht. Die met de gouden wijzers blijven toch wel de meest bijzondere. Met daarachteraan de ‘gecompliceerde’ modellen. Bijna vier jaar verder is dit dan het resultaat…
Ik vind ze iig leuk als hebbeding voor erbij. En zo nu en dan krijgen ze zelfs polstijd
.